منتخب مردم در دیدار نوروزی با فرماندهی و پرسنل سپاه ناحیه رفسنجان :

من اول بسیجی هستم بعد نماینده مجلس

  • شناسه خبر: 92618
من اول بسیجی هستم بعد نماینده مجلس

منتخب مردم شهرستانهای رفسنجان و انار: بسیج یکی از بازوان قوی نظام و انقلاب است و باید پشتیبان بسیج باشیم و از برنامه های فرهنگی بسیج حمایت شود تا در جذب جوانان و انجام کارهای فرهنگی بسیج پیشتاز باشد.

خانه » آخرین اخبار » من اول بسیجی هستم بعد نماینده مجلس

به گزارش خانه خشتی، احمد محمدی انارکی نماینده منتخب مردم شهرستانهای رفسنجان و انار در دیدار نوروزی با فرماندهی و پرسنل سپاه ناحیه رفسنجان خود را از خانواده بسیج و سپاه دانست و اظهار داشت: من ابتدا از دبیرستان سپاه شروع کردم و بعد در سایر سازمانها و نهادها مشغول شدم.

وی با بیان اینکه همه ما تابع و مطیع فرماندهی کل قوا و ولی فقیه هستیم تصریح کرد: در بحث امنیت اطراف کشور خودمان یا حتی قلب اروپا را نگاه کنید، امنیتی که در کشور داریم ، این امنیت و اقتدار در سایه ی ولایت بوده و ما در هر مساله ای که ختم به ولایت شدهه موفق بوده ایم .

محمدی افزود: مردم ما نیز اعتقاد ویژه ای به ولایت دارند و ما نیز باید تلاش کنیم این اعتقاد روز به روز بیشتر شود و جوانان را نیز به این سمت و سو هدایت و جذب نماییم.

حمد محمدی انارکی نماینده منتخب مردم شهرستانهای رفسنجان و انار در دیدار نوروزی با فرماندهی و پرسنل سپاه ناحیه رفسنجان

احمد محمدی انارکی نماینده منتخب مردم شهرستانهای رفسنجان و انار در دیدار نوروزی با فرماندهی و پرسنل سپاه ناحیه رفسنجان

وی خاطر نشان کرد: همه ی کاندیداها خوب بودند و مردم به من اعتماد نمودند و مرا انتخاب کرند و تلاش میکنم جواب این اعتماد را به خوبی بدهم.

محمدی انارکی تصریح کرد: با رای آوردن و انتخاب مردم وظیفه ی سنگینی را بردوش من گذاشتند. این چهار سال با سرعت میگذرد و اگر نتوانیم برای مردم کاری را انجام دهیم روسیاهی برایمان میماند.

وی ادامه داد: با پایان یافتن انتخابات دیگر من نماینده ی همه ی مردم هستم و اگر کسی من را متعلق به گروه خاصی بداند قطعا اون دشمن من است و بنده متعلق به همه ی گروهها و مردم هستند.

نماینده منتخب مردم شهرستانهای انار و رفسنجان یادآور شد: ما باید از تمام ظرفیتها و همه ی سلایق برای پیشرفت شهرستان استفاده نماییم و در اعتلا و پیشرفت شهرمان گروهها و جناحها را باید کنار گذاشت و فقط برای مردم و کار کنیم. هرکس به هردلیلی به مملکت و مردم ظلم کند از هر گروه و جناحی باشد قطعا محکوم است.

وی با بیان اینکه با فرهنگ سازی می توانیم جوانان را جذب کنیم تصریح کرد: بسیج یکی از بازوان قوی نظام و انقلاب است و باید پشتیبان بسیج باشیم و از برنامه های فرهنگی بسیج حمایت شود تا در جذب جوانان و انجام کارهای فرهنگی بسیج پیشتاز باشد.

محمدی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: من خودم از ابتدای انقلاب بسیجی بودم و با سپاه همراه بودم و هنوز هم این ارتباط قلبی ادامه دارد و اینکه اول بسیجی بودم و بعد نماینده شدم.

سرهنگ علی سلطانی فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان نیز در این دیدار ضمن تبریک سال جدید و موفقیت محمدی انارکی در انتخابات ۷ اسفندماه اظهار داشت: آمادگی لازم کلیه بسیجیان شهرستان در امور امنیتی ، فرهنگی و اقتصاد مقاومتی با مسئولین شهرستان خصوصا منتخب مردم رفسنجان را اعلام میدارم .

وی افزود: یک مسئول باید تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام را سرلوحه ی خود قرار دهد و به وظیفه ی انقلابی خود عمل نمایند.

برچسب ها:
احمد محمدی انارکی نماینده منتخب مردم شهرستانهای رفسنجان و انار در دیدار نوروزی با فرماندهی و پرسنل سپاه ناحیه رفسنجان من اول بسیجی هستم بعد نماینده مجلس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان