نماینده منتخب مردم شهرستانهای انار و رفسنجان در دفتر خانه خشتی مطرح کرد:

رفسنجان بیش از هر چیز نیازمند همدلی است

  • شناسه خبر: 92573
رفسنجان بیش از هر چیز نیازمند همدلی است

نماینده منتخب مردم شهرستانهای انار و رفسنجان با حضور دفتر سایت خانه خشتی مطح کرد: رفسنجان امروز بیشتر از هر چیزی نیاز به وحدت و همدلی دارد، بعد از انتخابات باید جناح بندی را کنار بگذاریم و به شهرخودمان خدمت کنیم.

خانه » آخرین اخبار » رفسنجان بیش از هر چیز نیازمند همدلی است

به گزارش خانه خشتی، احمد محمدی انارکی نماینده منتخب مردم شهرستانهای رفسنجان و انار صبح امروز با حضور در دفتر پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی با مدیر مسئول این سایت خبر دیدار کرد.

محمدی در این دیدار به حضور حدااکثری و پرشور مردم در انتخابات ۷ اسفندماه اشاره کرد و بیان داشت: رسانه ها در به وجود آمدن این شور نقش به سزایی داشتند و همچنین عوامل اجرایی و نظارتی نیز در کنار این هنرمندی مردم بهترین عملکرد را داشتند.

وی داشتن عملکردی شفاف و صریح را لازمه کار رسانه برشمرد و گفت: جناح بندی سلیقه ها وجود دارد اما رسانه ای که برای مردم کار می کند باید بداند مردم از طیف های مختلف سیاسی هستند که همگی مورد تایید این نظام هستند.

IMG_9494

وی افزود: انتخابات ۷ اسفند نشان داد که مردم نظامشان را دوست دارند، پای کار آمدند و سربلند هم شدند.

محمدی با بیان اینکه همه کاندیداهای عرصه انتخابات محترم هستند تصریح کرد: انتخاب بنده از سوی مردم تنها مسئولیت را بیشتر و سنگین تر می کند تا بتوانیم خدمتی بیش از پیش به این مردم ارائه کنیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات ۷ اسفند بیان داشت: این مردم بار دیگر با حضور حداکثری خود به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

محمدی در ادامه به جذب جوانان در امور مختلف شهرستان اشاره کرد و گفت:سرداران و فرماندهای دوان دفاع مقدس همه از جوانان این نظام بودند و امروز نیز همین جوانان می توانند کارهای بزرگی را رقم بزنند.

وی خاطر نشان کرد: رفسنجان امروز بیشتر از هر چیزی نیاز به وحدت و همدلی دارد، بعد از انتخابات باید جناح بندی را کنار بگذاریم و به شهرخودمان خدمت کنیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    اللهم صل علی محمد و آل محمد یکبار چشممان به مدیر مسئول سایت افتاد دونفر در عکس میباشند آقای بادپروا کدامها هستند. که سلامی خدمتشان عرض کنم.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان