۴ ایستگاه سلامت در ورودی شهر رفسنجان و انار مستقر خواهند شد

  • شناسه خبر: 92304
۴ ایستگاه سلامت در ورودی شهر رفسنجان و انار مستقر خواهند شد

رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: از امروز ۴ ایستگاه سلامت در ورودی شهر رفسنجان و انار جهت ارائه خدمات پزشکی به مسافران نوروزی مستقر خواهند شد.

خانه » آخرین اخبار » ۴ ایستگاه سلامت در ورودی شهر رفسنجان و انار مستقر خواهند شد

سید محسن مرتضوی در گفتگو با خانه خشتی افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور از امروز آغاز و تا ۱۵ فروردین ۹۵ ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در این طرح ۳۰ دستگاه آمبولانس عملیاتی و پشتیبانی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و استقرار ۴ ایستگاه سلامت د ر ورود یرفسنجان و انار به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات ارائه خواهند کرد.

مرتضوی با بیان اینکه در نوروز سال گذشته در انجام ۹۰۳ مأموریت غیر تصادفی به بیش از یکهزار و ۶۷ بیمار خدمات پزشکی ارائه شد افزود: این خدمات شامل خدمات پیش بیمارستانی و انجام تست قند خون،  تست فشار خون و پانسمان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در همین مدت نیز عوامل اورژانس ۱۱۵ در ۲۲۹ مأموریت تصادفی در معابر درون شهری و برون شهری حاضر و خدمات ارائه کردند.

وی اظهار کرد: در مأموریت های تصادفی به ۳۵۵ مصدوم حوادث ترافیکی خدمات رسانی شد که در این مأموریت ها  ۲۳۲ مجروح به بیمارستان و مراکز درمانی انتقال یافتند، به ۵۹ مورد خدمات سرپایی ارائه شد و نیز ۵۸ مورد با رضایت خود به بیمارستان انتقال نیافتند و به منزل رفتن.

مرتضوی گفت: متأسفانه در نوروز سال گذشته ۶ نفر در تصادفات محور های مواصلاتی جان خود را از دست دادند.

وی عنوان کرد: در ایستگاه سلامت که در نوروز گذشته در ورودی شهر رفسنجان و انار مستقر بود به بیش از ۵۰۰ نفر خدمات ارائه شد.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از مردم خواست تا در بروز حادثه ای با حفظ خونسردی با سامانه ۱۱۵ تماس حاصل فرمایند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان