رفسنجان نیروهای توانمندی در حوزه هنر و سینما دارد

  • شناسه خبر: 91984
رفسنجان نیروهای توانمندی در حوزه هنر و سینما دارد

محمدآبادی گفت: شهرستانی که ظرفیت ها و نیروهای توانمندی دارد، نباید سنگی پیش پای فرهنگ و هنر آن قرار گیرد.

خانه » آخرین اخبار » رفسنجان نیروهای توانمندی در حوزه هنر و سینما دارد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، مراسم تودیع و معارفه مسئول انجمن سینمای جوان رفسنجان با حضور علومی یکی از اساتید داستان نویسی کشور در سالن نیلوفر سینما گلستان امین برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم با گرامیداشت آیین تودیع عباس بلوچی که سالیان سال انرژی و عمر خود را در حوزه فرهنگ، هنر و سینما در شهرستان سپری کرده است، گفت: وی یک هنرمند صاحب سبک، ارزشمند و دارای افتخارات بسیاری برای شهرستان می باشد.

محمد آبادی با آرزوی موفقیت برای وی در حوزه هنر و سینما، افزود: بسیاری از فیلم ها و تولیدات سالهای گذشته یک سند ماندگار از این هنرمند است و بازتاب و تداوم خدمات و زحمات و تاثیراتی که در حوزه هنر و سینما رفسنجان داشته اند سالهای سال باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به مدیریت خوب عباس بلوچی که باعث پویایی انجمن شده است، اظهار داشت: ارتباط این هنرمند با رفسنجان قطع نخواهد شد و باید در رفسنجان نیز حضور داشته باشند.

انجمن سینمای جوان رفسنجان-خانه خشتی (۵)

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد رفسنجان یادآور شد: حوزه انجمن سینمای جوان شهرستان هم اکنون به دست یکی از فرزندان هنر که تخصص بسیاری در حوزه سینما داشته و بسیار علاقمند و پیگیر است تعلق می گیرد و امیدواریم این روند با همین کیفیت ادامه یابد و روز به روز بهتر شود.

وی بیان کرد: شهرستانی که ظرفیت ها و نیروهای توانمندی دارد، نباید سنگی پیش پای فرهنگ و هنر آن قرار گیرد.

محمدآبادی در این مراسم از انعکاس اخبار گوناگون در پایگاه خبری خانه خشتی رفسنجان تشکر و از حضور نشریه های سمن و مهرآور نیز قدردانی کرد.

شکاری سرپرست جدید انجمن سینمای جوان رفسنجان نیز گفت: امیدواریم با فیلم های بهتر افتخاراتی را کسب کنیم و با کشف استعدادهای جوانان این راه ادامه یابد و شاهد کارهای برتر در جشنواره های مختلف باشیم.

این نکوداشت با پخش کلیپی از مهربانی های عباس بلوچی به پایان رسید.

تنظیم: مهناز شریفی

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان رفسنجان نیروهای توانمندی در حوزه هنر و سینما دارد مهناز شریفی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان