فریاد محرومیت جنوب کرمان؛

باور کنید اینجا شاخ آفریقا نیست اینجا جنوب کرمان است!

  • شناسه خبر: 91759
باور کنید اینجا شاخ آفریقا نیست اینجا جنوب کرمان است!

اینقدر فقر با این ضریب بالا چه معنایی دارد ؟؟؟ چه می کنند حضرات و مسئولین ؟ چگونه شب راحت و بی درد می خوابند ؟ چگونه شکمهایشان را از غذاهای چرب و نرم سیر می کنند ؟

خانه » آخرین اخبار » باور کنید اینجا شاخ آفریقا نیست اینجا جنوب کرمان است!

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از دقیانوس ما، یک خانواده هشت نفری در دور ترین نقطه حکومت اسلامی (روستای بندریز شهرستان عنبرآباد کرمان ) که از ابتدایی ترین امکانات اولیه زندگی محروم می باشند در حال زندگی کردن هستند.
کپری مچاله شده با خانواده ای با چند بچه قد و نیم قد با دو بچه معلول تحت پوشش بهزیستی در روستای بندریز آنقدر صحنه ها دردناک است که دیگر جایی برای صحبت باقی نمی ماند .

P1070750-1 copy
وضعیت آنقدر اسفناک بود که اشک مسوولین شهرستان را درآورد هر چند که انتظار می رفت بعد از بازدید مسئولین از نزدیک و گریه بر آنان کاری شود کارستان ؛ آنهم نه به صورت عادی و بروکراسی بلکه به صورت انقلابی و ضربتی ؛ اما متاسفانه بعد از گذشت دو هفته کار خاصی انجام نشد البته قصد ورود به این حاشیه را نداشتم که باید در جای خودش صحبت شود که درد دل زیاد است .
چندین بار از مسئولینی که رفته بودند بازدید خواستم گزارشی مکتوب و مصور به دستم برسانند که در نهایت بعد از چندین مرتبه پیگیری فقط چند عکس به دستم رسید البته عکسها رساترین فریادی است که دیگر نیازی به مصاحبه و گزارش مکتوب نیست خود روستای بندریز یکی از روستاهای پرت و دورافتاده است با جاده صعب العبور از توابع بخش جبل بارز جنوبی شهرستان عنبرآباد به طوری که به دلیل جاده صعب العبور حتی چند سال پیش با ماشین مزدا نتواستیم به این روستا برویم اکثر اهالی این روستا کپرنشین و بسیار مستضعف می باشند ؛ نه حمام و سرویس بهداشتی نه امکانات نه کولر نه یخچال نه مواد غذایی نه پتوی سالم نه آب آشامیدنی سالمی و نه …. فقط اشکهای بازدیدکنندگان گویاترین وضعیت این خانواده را به تصویر می کشد هر کس که چشمش به این خانواده می افتد قبل از هر کاری اشکهای چشمش را پاک می کند و زانوانش شل می شود ؛ واقعا چرا ؟ چرا ؟ چرا ؟

P1070755-1 copy
آخه اینقدر فقر با این ضریب بالا چه معنایی دارد ؟؟؟ چه می کنند حضرات و مسئولین ؟ چگونه شب راحت و بی درد می خوابند ؟ چگونه شکمهایشان را از غذاهای چرب و نرم سیر می کنند ؟
گروه جهادی تبلیغی فدائیان عدالت تصمیم دارد که ان شاء الله با همت شما خیرین گرامی خانه ای را برای این خانواده ساخته و امکانات اولیه همچون البسه ، پتو ، ظرف و ظروف ، کولر ، یخچال ، تلویزیون ، مواد غذایی و … را برای آنان فراهم نماید .

P1070748-1 copy
منتظر لبیک سبز شما هستیم
شماره حساب ۴۴۲۰۴۴۷۴۴۲ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۰۸۶۸۴ هر دو نزد بانک ملت و هر دو به نام گروه جهادی تبلیغی فدائیان عدالت آماده دریافت کمک‌های شما خیر اندیشان کوثری است. خواهشمند است بعد از واریز در ضمن پیامکی به شماره برادر فراهانی ۰۹۱۰۸۰۵۱۱۸۲ حتماً مبلغ هدیه و مورد ملحوظ را ذکر بفرمائید. لطفا رسانه باشید با تشکر فراوان .
گروه جهادی تبلیغی فدائیان عدالت

P1070742-1 copy P1070738 copy P1070744-1 copy P1070734-1 copy P1070729-1 copy

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • لیلی

    واقعا باعث تاسف هست چه کسی جوابگو است ؟؟؟؟؟؟؟؟

    لیلی

    واقعا باعث تاسف هست

    امیر دارمی

    اینها حاصل اشتغال کشاورزی است . اینها نیروی کار کشاورزی روستاها بوده اند که با نابود شدن کشاورزی روستاها بدلیل خشکسالی و سیاست های غلط کشاورزی و بی توجهی مسئولان آن ، با کمک های امدادی و تعدادی دام امرار معاش می کنند و این خاص عنبراباد نیست و کل کشور حتی همان مرکز کشور هم به گونه ای با این شکل فقر و مشابهش گرفتار است

    محمدی

    چشم مسولین روشن!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان