ساخت مستند ۴۰ دقیقه ای زندگی شهید محمد مهدی پرتوی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 91569
ساخت مستند ۴۰ دقیقه ای زندگی شهید محمد مهدی پرتوی در رفسنجان

مستند ۴۰ دقیقه ای زندگی شهید محمد مهدی پرتوی از شهدای گرانقدر شهرستان رفسنجان ساخته شده و قرار است از شبکه استانی کرمان پخش گردد.

خانه » آخرین اخبار » ساخت مستند ۴۰ دقیقه ای زندگی شهید محمد مهدی پرتوی در رفسنجان

امیر نوذری فرمانده پایگاه منتظران مهدی(عج) در گفت و گو با “خانه خشتی“، از ساخت مستند ۴۰ دقیقه ای زندگی شهید پرتوی خبر داد و گفت: برای تهیه این مستند ۳۶ مصاحبه با همرزمان شهید و گفت گو هایی با خانواده شهید پرتوی انجام گرفته و با برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است از شبکه استانی کرمان پخش گردد.

وی به انتخاب شهید محمد مهدی پرتوی در منطقه مصطفی خمینی رفسنجان برای طرح “آبروی محله، افتخار کوچه ها” اشاره کرد و گفت: شهید پرتوی در زمان جنگ تحمیلی مسئول اعزام نیروها و جانشین بسیج شهرستان بودند و مدتی نیز در بیعت امام(ره) انجام وظیفه کردند.

نوذری با بیان اینکه یادواره ها مراسمی کلی برای زنده نگه داشتن یاد شهدا هستند تصریح کرد: در طرح آبروی محله سعی می شود که زندگی یک شهید بطور کامل و از زوایای گوناگون معرفی شود.

از تداوم طرح “آبروی محله” برای سایر شهدای شهرستان خبر داد و بیان داشت: در این طرح از میان شهدای شاخص مناطق مختلف شهرستان یک شهید گرانقدر انتخاب و پس از تهیه مستند از زندگی ایشان در قالب مصاحبه با همرزمان و خانواده شهید مراسم بزرگداشت مقام ایشان برگزار می شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان