قهرمان پارالمپیک لندن؛

نصیری: انگیزه شخصی برای حضور در پارالمپیک ندارم

  • شناسه خبر: 91477
نصیری: انگیزه شخصی برای حضور در پارالمپیک ندارم

پیمان نصیری قهرمان پارالمپیک لندن که در برنامه تلویزیونی عصر ورزش سیمای مرکز کرمان حضور پیدا کرده بود، از بی انگیزگی خود برای حضور در مسابقات پارالمپیک ریو خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » نصیری: انگیزه شخصی برای حضور در پارالمپیک ندارم

به گزارش خانه خشتی، نصیری با بیان اینکه نزدیک به سه ماه است که در اردوهای آمادگی به سر می برد افزود: بعد از اردوی کیش و اهواز در حال حاضر جهت آمادگی مسابقات تورنمنت آلمان و پارالمپیک ریو در اردوی سرچشمه به سر می برد.

قهرمان پارالمپیک لندن با تشکر و قدرانی از باشگاه مس سرچشمه و بهزیستی کرمان افزود: به همراه مربی خود سجاد مرادی و یک نفر ماساژور و همچنین برادر آقای مردای شرایط تمرینی خوبی را در سرچشمه پشت سر می گذارند.

نصیری با تاکید بر اینکه مردم کرمان از وی انتظار طلا در مسابقات پارالمپیک را دارند خاطرنشان کرد: بحث شخص در اینجا مطرح نیست و به خاطر مردم کرمان و ایران تمام تلاش خود را برای کسب مدال طلا انجام خواهم داد.

قهرمان بازیهای پارآسیایی در رابطه با حمایت از وی بعد از کسب مدالهای مختلف با بیان اینکه حمایتها آنگونه که باید انجام شود انجام نشده است و وی در طول دوران ورزشی و قهرمانی خود بیش از هشتاد هزار کیلومتر دویده است که انرژی فراوانی را از او گرفته است افزود: متاسفانه مسئولین باید پیگیر قولهای خود باشند نه اینکه ورزشکار از این اداره به آن اداره برای پیگیری مطالبات خود برود.

نصیری با ابراز ناراحتی از مسئولین استان کرمان ابراز امیدواری کرد حمایت از نخبه های ورزش کرمان انجام شود.وی در رابطه با شرایط آمادگی خود با تاکید بر اینکه اغلب هزینه اردوهای خود را از جیب هزینه می نماید خاطرنشان کرد: جا دارد از حمایتهای آقایان محمودی نیا و منصوری تشکر نمایم.

قهرمان پارالمپیک لندن در پایان با بیان اینکه در این شرایط و در سن ۳۵ سالگی باید روزانه چیزی حدود ۱۵ کیلومتر را بدود افزود: انگیزه شخصی برای شرکت در مسابقات ریو را ندارد.وی تصریح کرد کسب مدال بسیار سخت و طاقت فرساست و من فقط به خاطر توقعات و انتظارات مردم و به خصوص کرمانی ها در مسابقات حاضر می شوم و امیدوارم استاندار محترم در بحث حمایت از ورزشکاران توجه بیشتری داشته باشند.

ذره بین، وقت اضافه و گزارشی از قهرمانی تیم تکواندو کرمان در مسابقات لیگ دسته اول کشور و گفتگو با مسئولین هیاتهای بسکتبال، تکواندو، پهلوانی و زورخانه ای و ورزش های همگانی به همراه خلاصه دیدارهای نمایندگان فوتبال استان در لیگ دسته اول کشور و ارتباط تلفنی با میلاد مقیمی زاده از روزنامه نگاران کرمانی از دیگر آیتم های برنامه این هفته عصر ورزش بودند. سوال پیامکی این برنامه نیز در رابطه با برترین هیات ورزشی کرمان در سال ۹۴ بود که در پایان ۳۴ درصد به تکواندو، ۳۳ درصد به پهلوانی و زورخانه ای، ۲۰ درصد به ورزش های همگانی و ۱۳ درصد به بسکتبال رای دادند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان