۷۶ اسپانیایی در زد و خورد پلیس با معترضان مجروح شدند + عکس

  • شناسه خبر: 9126
۷۶ اسپانیایی در زد و خورد پلیس با معترضان مجروح شدند + عکس

خانه خشتی: دست‌کم ۷۶ اسپانیایی در شهر مادرید در جریان درگیری بین پلیس و معترضان مجروح شده‌اند که برخی از آنها با گلوله پلاستیکی هدف قرار گرفته‌اند. به گزارش فارس به نقل از راشاتودی، روز گذشته هزاران اسپانیایی برای تظاهرات علیه کاهش جدید بودجه در نظر گرفته شده از سوی دولت به خیابان‌ها آمده بودند. در […]

خانه » آخرین اخبار » ۷۶ اسپانیایی در زد و خورد پلیس با معترضان مجروح شدند + عکس
خانه خشتی: دست‌کم ۷۶ اسپانیایی در شهر مادرید در جریان درگیری بین پلیس و معترضان مجروح شده‌اند که برخی از آنها با گلوله پلاستیکی هدف قرار گرفته‌اند.

به گزارش فارس به نقل از راشاتودی، روز گذشته هزاران اسپانیایی برای تظاهرات علیه کاهش جدید بودجه در نظر گرفته شده از سوی دولت به خیابان‌ها آمده بودند.

در بین مجروحان حوادث روز گذشته، ۳۳ نیروی پلیس و ۴۳ معترض دیده می‌شوند. همچنین ۸ تن از تظاهرکنندگان نیز توسط پلیس بازداشت شدند. سه نفر از بازداشت‌شدگان به سوی نیروهای پلیس آجر پرتاب کرده بودند.

اسوشیتدپرس گزارش داده است تلاش پلیس برای متفرق کردن تظاهرکنندگان به وحشت آنان انجامید تا آنجا که برای خود به دنبال پناهگاه می‌گشتند. یکی از معترضین می‌گوید که تظاهرکنندگان بدون اعمال خشونت در حال حرکت به سوی محل سخنرانی روسای اتحادیه‌ها بودند که ناگهان پلیس شروع به تیراندازی کرد.

شاهدان و تظاهرکنندگان می‌گویند که پلیس بدون هیچ‌گونه هشدار قبلی به سوی تظاهرکنندگان یورش برده است.

تظاهرکنندگان با سیاست دولت در خصوص کاهش ۶۳ درصدی در یارانه شرکت‌های معدنی ذغال‌سنگ مخالف بودند. این شرکت‌ها نقشی به‌سزا در بازار انرژی اسپانیا دارند. اتحادیه‌ها می‌گویند که چنین اقدامی ۳۰ هزار شغل را به خطر خواهد انداخت.

برچسب ها:
76 اسپانیایی در زد و خورد پلیس با معترضان مجروح شدند + عکس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان