امام جمعه رفسنجان تاکید کرد؛

خودباوری در جوانان ایجاد کنیم

  • شناسه خبر: 91221
خودباوری در جوانان ایجاد کنیم

حجت الاسلام رمضانی پور خودباوری و خوداتکاء بودن جوانان در عرصه های خدمتی را مهم برشمرد.

خانه » آخرین اخبار » خودباوری در جوانان ایجاد کنیم

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، امام جمعه رفسنجان در مراسم افتتاحیه فروشگاه بزرگ تلفنی اینترنتی آکا (۳۶۳۷) با اشاره به حضور ارزشمند مردم در پای صندوق های رای، گفت: حضور ۶۲ درصدی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بسیار چشمگیر بود.
وی اظهار داشت: وحدت و تعاملی که با حضور و پشتکار فرماندار رفسنجان انجام شده، این شهر را به کارگاه اقتصادی تبدیل کرده است و ثمره آن بیش از ۴ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در رفسنحان و امضاء تفاهم نامه است.

photo_2016-03-14_08-23-31
حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به اینکه باید میعادگاه عبادت بندگان با اقتصاد مقاومتی گره بخورد و عجین شود، افزود: مقام معظم رهبری مصلحت نمی دانند که شخص امام جمعه به کار اقتصادی ورود پیدا کند اما ائمه جمعه می تواند در ترغیب و تشویق جوانان سهمی داشته باشد.
وی ایجاد خودباوری و خوداتکاء بودن جوانان در عرصه های خدمتی را مهم برشمرد و گفت: اگر فرد بیکاری به بنده مراجعه کند برای ایجاد شغل و کار اقتصادی او را راهنمایی خواهم کرد.
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به هر قیمتی باید در جامعه تحقق یابد و مجلس راهنما و هادی و دولت مجری و مشوق افرادی است که قصد ایجاد کارهای بزرگ دارند.
وی عمده فروشی را همکار اینگونه مجموعه ها دانست و بیان کرد: با سرمایه گذاری که در شرکت آکا صورت گرفته و تعداد قابل توجهی نیروی کار ، امیدواریم در آینده تا ۲۰۰ نفر اشتغالزایی شود.
رمضانی پور گفت: مدیران ادارات با اطلاع رسانی به پرسنل و گرفتن اشتراک، اشتغالزایی بیشتری برای این مجموعه ایجاد کنند.
تنظیم: مهناز شریفی

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی خودباوری در جوانان ایجاد کنیم رفسنجان مهناز شریفی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان