خانه خشتی گزارش می دهد:

نامزدهای انتخاباتی رفسنجان و انار چقدر پایبند به نتیجه نهایی هستند؟

  • شناسه خبر: 90882
نامزدهای انتخاباتی رفسنجان و انار چقدر پایبند به نتیجه نهایی هستند؟

با توجه به اعلام نتایج دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا لحظاتی دیگر می طلبد تا نامزدهای انتخاباتی با پایبندی به نتیجه نهایی و التزام عملی به قانون صلاحیت واقعی خود را به نمایش بگذارند.

خانه » آخرین اخبار » نامزدهای انتخاباتی رفسنجان و انار چقدر پایبند به نتیجه نهایی هستند؟

به گزارش “خانه خشتی“، با توجه به اعلام نتایج دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا لحظاتی دیگر می طلبد تا نامزدهای انتخاباتی با پایبندی به نتیجه نهایی و التزام عملی به قانون صلاحیت واقعی خود را به نمایش بگذارند.

خانه خشتی امروز به سراغ نامزدهای انتخاباتی حوزه رفسنجان و انار رفته است و نظر آنان را راجع به پایبندی به نتایج نهایی انتخابات جویا شده است:

سید محمد حسینی با بیان اینکه کسی که کاندید می شود از ابتدا باید پایبند به قوانین باشد تصریح کرد: در طول دوران ۳۷ ساله انقلاب اسلامی همین طور بوده است و تنها یک مورد استثنا در سال ۸۸ رخ داد که عده ای با نافرمانی کشور را دچار التهاب کردند که باید مایه عبرت باشد، نمایندگان باید نتیجه را بپذیرند و رقابت ها را کنار بگذارند.

دکتر حسینی کاندیدای انتخابات مجلس دهم رفسنجان

حجت الاسلام نوذری فردوسیه نیز به فرموده امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: میزان رای ملت است و ملت ما با بصیرت هستند و حتی رای اولی ها هم بینش دارند و باید به انتخاب آنان احترام بگذاریم.

نوذری کاندیدای انتخابات مجلس دهم رفسنجان

محمد مهدی پورغلامعلی اظهار داشت: هرکسی به جز من رای بیاورد تبریک می گویم و پایبند به قانون هستم و اگر من رای آوردم همه ی توان های موجود برای پیشرفت و آبادانی شهر را بکار میگیرم.

دکتر پورغلامعلی کاندیدای انتخابات مجلس دهم رفسنجان

علیرضا بهرام پور نیز با بیان اینکه هرچه مردم تصمیم بگیرند بر روی چشم می پذیرم خاطر نشان کرد: وظیفه من ارائه خودم به مردم بود و تصمیم نهایی با آنهاست، اصلا اصرار بر این نیست که من باشم و هرکس که انتخاب شد بلافاصله تبریک می گویم.

بهرام پور کاندیدای انتخابات مجلس دهم رفسنجان

حسین مومنی بیان داشت: تابع قانون هستم و هرچه قانون بگوید باید اجرا شود.

مومنی کاندیدای انتخابات مجلس دهم رفسنجان

محمد رضا توحیدی نیز با بیان اینکه با تمام قوا و به همراه تیمم در کنار نماینده منتخب خواهم بود تصریح کرد: من مامور به وسیله هستم مامور به نتیجه نیستم هر که را مردم انتخاب کنند تبعیت می کنم و هیچگونه مخالفتی ندارم.

توحیدی پور کاندیدای انتخابات مجلس دهم رفسنجان

احمد انارکی محمدی نیز خاطر نشان کرد: اگر هدف مردم باشند ما کار خودمان را انجام داده ایم و چه رای بیاورم و چه نیاورم به هدف خودم رسیدم و وظیفه ام را انجام داده ام.

انارکی کاندیدای انتخابات مجلس دهم رفسنجان

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محسن

    انشالله موفق باشند در جهت خدمت به مردم
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان