مسئولین رفسنجان پای صندوق رای چه گفتند

فرماندار : حضور مردم یک حضور واقعی و اثر گذار است

  • شناسه خبر: 90695
فرماندار : حضور مردم یک حضور واقعی و اثر گذار است

فرماندار رفسنجان گفت: حضور مردم یک حضور واقعی و اثر گذار است و همه باید تلاش کنیم زمینه حداکثری حضور مردم در پای صندق رای را محقق کنیم تا شاهد یک نشاط سیاسی در جامعه باشیم.

خانه » آخرین اخبار » فرماندار : حضور مردم یک حضور واقعی و اثر گذار است

به گزارش “خانه خشتی“، حمید ملانوری در جمع خبرنگاران در هنگام انداختن رأی خود به صندوق افزود: تنها ملاک ما قانون است و ما این اطمینان را می دهیم که از رأی مردم صیانت می کنیم و امیدواریم مردم ایران اسلامی با حضور حد اکثری خود در پای صندوق های رأی مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنند.

وی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه شهرستانهای انار و رفسنجان  بیش از  ۲۳۷ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

وی با اشاره به اینکه در این حوزه انتخابیه ۱۴ کاندید در عرصه حضور دارند ادامه داد: در این حوزه ۲۵ نفر برای نامزدی دوره دهم مجلس شورای اسلامی از رفسنجان و انار ثبتنام کرده بودند که از این تعداد ۱۴ نفر باقی ملانده اند و بقیه انصراف خود را اعلام کرده اند.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد : بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر نیروی انسانی در اجرایی شدن این حماسه سیاسی به کار گرفته شدند.

ملانوری همچنین تعداد شعب اخذ رأیب در این دو شهرستان را ۲۱۴ شعبه عنوان کردو گفت: از این تعداد ۱۹۱ شعبه در رفسنجان و ۲۳ شعبه در شهرستان انار مستقر هستند.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: سیاست دولت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی است که این می تواند تأثیر گذار با شد و مسیر کشور را به سمت چیزی که مردم می خواهند تغییر دهد.

وی با بیان اینکه حضور مردم یک حضور واقعی و اثر گذار است اظهار کرد:  همه باید تلاش کنیم زمینه حداکثری حضور مردم در پای صندق رای را محقق کنیم تا شاهد یک نشاط سیاسی در جامعه باشیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان