موج انصراف کاندیداهای مجلس در کرمان به نفع جبهه متحد اصولگرایان

  • شناسه خبر: 90573
موج انصراف کاندیداهای مجلس در کرمان به نفع جبهه متحد اصولگرایان

در ساعت‌های باقیمانده به آغاز حماسه بزرگ ملت ایران در تبعیت از ولایت و تو دهنی زدن به انگلیس روباه مکار، پیر استعمار و عوامل خائن و وطن‌فروش داخلی موج انصراف کاندیداهای مجلس در استان کرمان به نفع جبهه متحد اصولگرایان شدت گرفته است.

خانه » آخرین اخبار » موج انصراف کاندیداهای مجلس در کرمان به نفع جبهه متحد اصولگرایان

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، در ساعت‌های باقیمانده به آغاز حماسه بزرگ ملت ایران در تبعیت از ولایت و تو دهنی زدن به انگلیس روباه مکار، پیر استعمار و عوامل خائن و وطن‌فروش داخلی موج انصراف کاندیداهای مجلس در استان کرمان به نفع جبهه متحد اصولگرایان شدت گرفته است.

محمد تکلوزاده در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: موج انصراف کاندیداهای مجلس به نفع جریان متحد اصولگرایی در حال افزونی است و در حوزه‌های مختلف انتخابیه تعدادی از کاندیداها به نفع جریان اصولگرایی و کاندیداهای شورای ائتلاف اصولگرایان انصراف دادند.

سخنگوی ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان کرمان گفت: در همین راستا در حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج و نرماشیر حاتم نارویی، محمد اسماعیل‌زاده، حدیث سام‌نژاد و یدالله عزیزآبادی به نفع حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی کاندیدا اصولگرایان در این حوزه انتخابیه انصراف دادند.

تکلوزاده خاطر نشان کرد: در حوزه انتخابیه رفسنجان حسین آذین نماینده فعلی رفسنجان در مجلس شورای اسلامی به نفع سیدمحمد حسینی وزیر سابق ارشاد و کاندیدا جبهه متحد اصولگرایان در این شهرستان انصراف داد.

وی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهربابک اصغر محمدیان، احمد منگلی و منصور سهروردی به نفع سردار حسین فتاحی کاندیدا جبهه متحد اصولگرایی در این شهرستان انصراف دادند.

سخنگوی ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان کرمان تصریح کرد: در حوزه انتخابیه کرمان و راور حجت‌الاسلام محمدحسن عرب‌زاده و امیر حبیب‌نیا به نفع کاندیدا جبهه متحد اصولگرایان آقایان محمدمهدی زاهدی و محمدرضا پورابراهیمی انصراف دادند.

تکلوزاده عنوان کرد: در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان آقایان محمدرضا نخعی، محمد حسن‌زاده، احمد نورالدینی، حمید نورالدینی، علی پوررنجبر، جواد ایرانمنش و حجت‌الاسلام عبای دهقانی به نفع حسن رحمانی کاندیدا جبهه متحد اصولگرایان در این حوزه انتخابیه انصراف دادند.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه کهنوج، منوجان، قلعه‌گنج، رودبار و فاریاب حجت‌الاسلام محمدرضا امیری نماینده فعلی این حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی به نفع حجت‌الاسلام عباس گروهی کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان انصراف داد.

به گزارش فارس در حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه کاندیدا جبهه متحد اصولگرایان علیرضا منظری‌توکلی نماینده فعلی این شهرستان‌ها در مجلس شورای اسلامی است.

در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد و در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر جبهه متحد اصولگرایان استان کرمان کاندیدی را معرفی نکرده است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • منتفد

    اگر اتحاد داشتید که یا پور غلامعلی یا حسینی کنار می رفتند خودتون هم همدیگه را قبول ندارید.

    شهروندنوقی

    من می خواستم به انارکی رای بدم ولی حالا دیدم چه کسانی اطرافش گرفتند وباید در آینده جوابگوی خرد جمعی باشه واختیاری از خودش نداره رای می دم دکتر حسینی که مرد دین است وبا تقوی و افراد با تقوا اهل دروغ نیستندو دیشب هم در برنامه هش برنامه زمانبندی برای باند دوم جاده نوق دادو برای شهرستان انار و راه آهن رفسنجان هم برنامه دارد
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان