رئیس سابق مرکز اسناد انقلاب اسلامی:

هاشمی وقتی راهش از ملت جدا شد که علیه شورای نگهبان تیغ کشید/ ساختن با کدخدا همان حرف فراماسون هاست!

  • شناسه خبر: 90320
هاشمی وقتی راهش از ملت جدا شد که علیه شورای نگهبان تیغ کشید/ ساختن با کدخدا همان حرف فراماسون هاست!

حمید روحانی با اشاره به اینکه متاسفانه دولت یازدهم نیز روحیه تسامح و تساهل در برابر غربی ها دارد، یادآور شد:‌ امروز کشور به جایی رسیده است که توسعه منوط به اجازه ابرقدرت هاست و این همان کاری است که فراماسون ها صدسال است که می خواهند در ایران به انجام رسانند.

خانه » آخرین اخبار » هاشمی وقتی راهش از ملت جدا شد که علیه شورای نگهبان تیغ کشید/ ساختن با کدخدا همان حرف فراماسون هاست!
به گزارش “خانه خشتی“، حجت الاسلام و المسلمین سید حمید روحانی رئیس سابق مرکز اسناد انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به دخالت های بی‌بی‌سی در انتخابات ۷ اسفندماه گفت:‌ افرادی همچون هاشمی رفسنجانی خطشان را وقتی از مردم جدا کردند که علیه شورای نگبهان تیغ کشیدند و به بسیجی ها لقب تندرو دادند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه دولت یازدهم نیز روحیه تسامح و تساهل در برابر غربی ها دارد، یادآور شد:‌ امروز کشور به جایی رسیده است که توسعه منوط به اجازه ابرقدرت هاست و این همان کاری است که فراماسون ها صدسال است که می خواهند در ایران به انجام رسانند.

 روحانی با اذعان به اینکه شورای نگهبان، نهادهای انقلابی و فقهای شیعه ضدآمریکایی و ضد انگلیسی سد مقابله با جریان نفوذ هستندف گفت:‌تا زمانی که این کشور رهبری آگاه و ملتی روشن ضمیر دارد سکولار ها و وادادگان سیاسی راه به جایی نخواهند برد.
برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان