آیت الله خاتمی در مسجد الزهرای رفسنجان:

با ولایت با کسی معامله نمی کنیم / خاتمی تندرو است چون مقابل آمریکا ایستاده / سنگر خبرگان نباشد از سنگر نماز جمعه تمام وجودمان را فدای رهبری می کنیم

  • شناسه خبر: 90200
با ولایت با کسی معامله نمی کنیم / خاتمی تندرو است چون مقابل آمریکا ایستاده / سنگر خبرگان نباشد از سنگر نماز جمعه تمام وجودمان را فدای رهبری می کنیم

خطیب جمعه تهران با بیان اینکه ما با ولایت با کسی معامله نمی کنیم و محکم ایستاده ایم خاطر نشان کرد: خاتمی تندرو است چون مقابل آمریکا ایستاده و هرجا می رود شعار با شکوه “مرگ بر آمریکا” طنین انداز است اگر مقصودتان از تندرو این است بله ما تندرو هستیم.

خانه » آخرین اخبار » با ولایت با کسی معامله نمی کنیم / خاتمی تندرو است چون مقابل آمریکا ایستاده / سنگر خبرگان نباشد از سنگر نماز جمعه تمام وجودمان را فدای رهبری می کنیم

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، آیت الله سید احمد خاتمی در مسجد الزهراء رفسنجان به حادثه بزرگ غدیر خم اشاره کرد و اظهار داشت: قصه غدیر خم قصه ی دوستی با علی(ع) نبود بلکه قضیه رهبری بود همه ان ۱۲۰ هزار نفری که به علی(ع) تبریک گفتند به خاطر رهبری اش بود.

عامل نفوذی بصورت خارهای نفاق در بین مردم ظاهر می شود

وی ادامه داد: ۷۰روز از این ماجرا گذشت همین بیعت کنندگان نشستند و خروجی ان این بود که علی نباشد و علی تنها شد و این تنهایی در کوفه هم اداه یافت خروجی تنهایی علی(ع) کشته شدن حضرت زهرا(س) و سر بریده حسین(ع) بالای نیزه بود.

آیت الله خاتمی به تشریح راز تنهایی امام علی(ع) از بیان و تحلیل حضرت صدیقه طاهره(س) پرداخت و تصریح کرد: اولین عاملی که حضرت زهرا(س) برای تنها شدن شوهرش مطرح می کند عامل نفوذی هاست که بصورت خارهای نفاق در بین مردم ظاهر می شود.

وی یادآور شد: ۳۵۰ آیه قرآن در باره نفاق است؛ اینهمه که قرآن منافقین را نکوهش کرده بعد از امیرالمومنین(ع) به شکل نفوذ ظاهر شدند.khatami rafsanjan 94 (9)

مجلس ششم از خاطره ی این ملت نرفته است

خاتمی به تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر کلمه نفوذ اشاره کرد و گفت: نفوذ یک کلمه کلیدی است از ان جهت که دشمن جنگ تحمیلی را براه انداخت چیزی گیرش نیامد، جنگ قومیت هایی و ترورها را راه انداخت چیزی نصیبش نشد و امروز با نفوذ می خواهد به هدفش برسد.

وی با بین اینکه مجلس ششم از خاطره ی این ملت نرفته است تصریح کرد: از داخل این مجلس بود که کنگره آمریکا ارتباط مستقیم برقرار شد.

خطیب جمعه تهران به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: چهار روز مانده به انتخابات هم مردم و هم نا مزدها به گوش باشند.khatami rafsanjan 94 (6)

حسین آذین پیروز انتخابات است

وی به کناره گیری حسین آذین نماینده فعلی مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی از انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: تشکر خود را از ایشان اعلام می کنم، ایشان روزی که فهمید تکلیف است و باید بیاید به میدان امد و وقتی فهمید تکلیف بر رفتن است کنار آمد.

آیت الله خاتمی ادامه داد: در حقیقت ایشان رای آورد و پیروز انتخابات ایشان است که بر هوای نفس خود غلبه کرده است.

وی خطر نفوذ را جدی برشمرد و تصریح کرد: حتی یک نفوذی برای نظام اسلامی زیاد است، من دوستانه به کاندیداهای ارزشی می گویم که اگر اقدام به موقع در انصراف نداشته باشند و خدای ناکرده به نوع دیگری مجلس شکل بگیرد در تمام این چهارسال بخشی از گناه ان بر دوش شماست.

خاتمی افزود: خروجی خطر نفوذ در تصمیم گیری می شود معاویه، یزید و عبدالملک مروان، خروجی آن می شود رضاخان که با نفوذ سرحکومت آمد.

وی خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی جای کمی نیست و در راس امور قرار دارد و هیچکس پیش خدا حجتی ندارد که در این عرصه مسامحه کند.khatami rafsanjan 94 (7)

ما با ولایت با کسی معامله نمی کنیم و محکم ایستاده ایم/ خاتمی تندرو است چون مقابل آمریکا ایستاده

آیت الله سید احمد خاتمی کم رنگ شدن ارزش های دینی را از دیگر عوامل تنهایی علی(ع) برشمرد و گفت: بعد از پیامبر اکرم(ص) دین رنگ باخت و ابوذرها و عمارها به نام تندروها دار زده شدند و کتک خوردند.

وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب تاکنون چند بار گفته اند متدینین را تندرو نخوانید و جدول دشمن را پر نکنید، روز حادثه همین به اصطلاح شما تندروها هستند که به داد کشور می رسند اما بازهم با انگ تندرو متینین را از عرصه بیرون کردند.

خطیب جمعه تهران تصریح کرد: می گویند خاتمی تندرو است اگر این به معنی بی منطقی است که دروغ است بنده هیچ سخنرانی بی منطقی نداشتم و همه بر اساس آیات و روایات بوده است.

وی با بیان اینکه ما با ولایت با کسی معامله نمی کنیم و محکم ایستاده ایم خاطر نشان کرد: خاتمی تندرو است چون مقابل آمریکا ایستاده و هرجا می رود شعار با شکوه “مرگ بر آمریکا” طنین انداز است اگر مقصودتان از تندرو این است بله ما تندرو هستیم.khatami rafsanjan 94 (12)

خاتمی افزود: ما ولایی و بسیجی هستیم و تا آخر خواهیم ماند، سنگر خبرگان را داریم و اگر این سنگر نباشد از سنگر نماز جمعه تمام وجودمان را فدای رهبری می کنیم.

وی بیان داشت: هدف نفوذ این است که دین بر این کشور حاکم نباشد هماهنگی با نظم نوین جهانی یعنی چه ما چکار داریم به نظم نوین ما کارمان با دین و اسلام است.

خاتمی تصریح کرد: پس از برجام غربی ها گفتند تابوی مذاکره با آمریکا شکسته شد در حالیکه رهبر فرزانه انقلاب فرمودند مذاکرات در قالب ۵+۱ و تنها درباره مسئله ی هسته ای صورت میگیرد، کسانی که آرزوی رابطه با آمریکا را دارند این آرزو را به گور خواهند برد.

وی با بیان اینکه آمریکا شیطان بزرگ است خاطر نشان کرد: این شیطان این روزها کوچک شده اما شیطنت های او ۳۷ برابر شده، یمن و بحرین خروجی آمریکاست، ائتلاف ضدداعش در اختیار داعش است و هنوز به ان سلاح می دهد، این آمریکا چطور خوب شده است؟khatami rafsanjan 94 (10)

ما اعتدال را با رهبری می شناسیم

خطیب جمعه تهران با بیان اینکه امروز مخالف مذاکره با آمریکا را تندرو و موافق آن را معتدل می خوانند تصریح کرد: ما اعتدال را با رهبری می شناسیم هر کسی همراه با ولایت باشد معتدل و آنکش که کوچکترین زاویه را داشته باشد تندرو و افراطی است.

وی امپراتوری رسانه را دیگر عوامل تنهایی امام علی(ع) برشمرد و گفت: به علی(ع) تهمت های فروانی زدند و امروز هم دشمن دقیاقا از همین فضا استفاده می کند، رادیو انگلیس اعلام می کند به ۵ نفر آیت الله جنتی، مصباح، یزدی، خاتمی و علم الهدی رای ندهید.

عده ای در کانال های تلگرام خود جا پای انگلیس و آمریکا می گذارند/فضای مجازی میدان رزم است

خاتمی ادامه داد: آیت الله جنتی در شورای نگهبان تمام امیدشان را نابود کرد، آیت الله مصباح و یزدی محکم در سنگر ولایت ایستادند و آیت الله خاتمی در خطبه های نماز جمعه تهران پدرفتنه را درآورده است اما انچه عجیب است داخلی هایی هستند که در کانال های تلگرام خود جا پای انگلیس و آمریکا می گذارند.

وی افزود: این کارها آنها باعث می شود تا مردم بیشتر به میدان آیند چرا اینها نمی خواهند بفمند و حقیقتا خداوند دشمنان را احمق قرار داده است.

آیت الله خاتمی بر جدیت مسئله فضای مجازی تاکید کرد و گفت: این فضا میدان رزم است باید در این میدان رزمنده بود و از ارزش ها و ارزشی ها دفاع کنیم.khatami rafsanjan 94 (11)

وی خاطر نشان کرد: این انقلاب تعلق به شخص خاصی ندارد هر خانه ای در ایران اسلامی پادگان انقلاب است؛ ما وظیفه داریم از انقلاب دفاع کنیم که یک شاخصه ی آن انتخابات است در این شرایط مهمترین مشخصه ی اصلح ولایت مداری است. .

گفتنی است مردم حاضر در این مراسم با سردادن شعارهای “مرگ بر آمریکا” و “ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند” سخنان آیت الله خاتمی را تایید می کردند.

برچسب ها:
با ولایت با کسی معامله نمی کنیم / خاتمی تندرو است چون مقابل آمریکا ایستاده / سنگر خبرگان نباشد از سنگر نماز جمعه تمام وجودمان را فدای رهبری می کنیم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان