هفته بیست و هفتم؛

تساوی مس رفسنجان در مقابل صدرنشین

  • شناسه خبر: 90178
تساوی مس رفسنجان در مقابل صدرنشین

هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور برگزار شد و مس رفسنجان در مقابل پیکان تهران به تساوی یک بر یک دست یافت.

خانه » آخرین اخبار » تساوی مس رفسنجان در مقابل صدرنشین

به گزارش “خانه خشتی” شاگردان میشو کرستیچوویچ که به مصاف پیکان صدرنشین رفته بود موفق شدند این تیم را در خانه خود با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف نمایند.رضا نوروزی در دقیقه ۴۷ برای پیکان و مجتبی محبوب مجاز در دقیقه ۵۴ برای مس در این دیدار موفق به گلزنی شدند.همچنین محبوب مجاز در نیمه اول یک ضربه پنالتی را برای رفسنجانی ها از دست داد.با این تساوی مس رفسنجان ۳۶ امتیازی شد و به رتبه نهم جدول سقوط کرد.

در دیگر دیدارهای مهم، مس کرمان که بعد از شکست مقابل نساجی میزبان پارسه تهران بود، در حالی که چهار بازیکن کرمانی را از ابتدا در ترکیب خود می دید موفق شد با تک گل کیوان امرایی در دقیقه ۵۳ دروازه مهمان خود را باز کند و با همین نتیجه به برتری برسد. کرمانی ها از دقیقه ۴۶ و با اخراج هادی رکابی ده نفره به بازی ادامه دادند.با این پیروزی مسی های کرمان ۴۵ امتیازی شدند و با تفاضل گل کمتر نسبت به فجرسپاسی شیراز در همان جایگاه چهارم قرار گرفتند.

همچنین تیم فوتبال گل گهر سیرجان دیگر نماینده استان که پس از پیروزی ارزشمند مقابل نفت آبادان به بابل سفر کرده بود تا به مصاف تیم سوم جدول یعنی خونه به خونه برود علیرغم ارائه یک بازی قابل قبول از خود در نهایت در دقیقه ۹۱ و روی ضربه سر مهار نشدنی وحید عسگری دروازه خود را باز شده دید و مقابل شاگردان اکبر میثاقیان با همین نتیجه بازی را واگذار نمود.با این شکست سیرجانی ها با همان ۳۰ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول باقی ماندند.

در هفته بیست و هشتم این رقابتها دوشنبه دهم اسفند ماه و از ساعت ۱۴:۴۵ گل گهر در سیرجان به مصاف پیکان خواهد رفت و مس رفسنجان نیز در زمین خود از پاس همدان پذیرایی خواهد کرد.مس کرمان دیگر نماینده استان نیز در تبریز به مصاف ماشین سازی این شهر خواهد رفت.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان