رییس ستاد پیشگیری و برخورد با جرائم انتخاباتی رفسنجان:

برگزاری جلسه شب گذشته در سینما امین از مصادیق تبلیغات زود هنگام نیست

  • شناسه خبر: 90001
برگزاری جلسه شب گذشته در سینما امین از مصادیق تبلیغات زود هنگام نیست

حجت الاسلام پورمحمدی گفت: برپایی جلسه دیشب در سینما امین از مصادیق تبلیغات زود هنگام نیست و با برگزاری جلسه در منزل یا سالن خصوصی دیگر تفاوتی ندارد.

خانه » آخرین اخبار » برگزاری جلسه شب گذشته در سینما امین از مصادیق تبلیغات زود هنگام نیست

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، به دنبال شبهات ایجاد شده پیرامون جلسات خصوصی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و به منظور رفع ابهام مخاطبین و همشهریان در مورد جرائم انتخاباتی و تبلیغات زودهنگام نامزدها پیش از موعد مقرر از سوی ستاد انتخابات کشور، با فرماندار رفسنجان گفت و گو کردیم تا ضمن پاسخگویی به سوالات مخاطبین، از نحوه قانونی بودن جلسه انتخاباتی یکی از کاندیداها که شب گذشته در سینما گلستان امین برگزار شد، مطلع شویم.

حمید ملانوری در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با توضیح اینکه سینما گلستان امین مکانی خصوصی بوده و می تواند برای تبلیغات در اختیار کاندیداها قرار گیرد، گفت: در صورتی که جلسه شب گذشته تخلف انتخاباتی باشد، از مرجع قانونی (ستاد پیشگیری و برخورد با جرائم انتخاباتی) به ریاست حجت الاسلام پورمحمدی بررسی می شود.

وی با بیان اینکه معترضین به این جلسه می توانند با مراجعه به ستاد فوق الذکر اعتراض خود را ارائه دهند، اظهار کرد: گزارش کلیه جلسات نامزدها در محافلی از قبیل مساجد، مجالس عمومی، خانه و … ثبت و ضبط شده و در کمیته امنیت انتخابات فرمانداری و کمیته ستاد پیشگیری و برخورد با جرائم انتخاباتی بررسی می شود.

برای روشن شدن ماجرا و بررسی صحت خبر شب گذشته مبنی بر اینکه تبلیغات زود هنگام بوده یا خیر، با رییس ستاد پیشگیری و برخورد با جرائم انتخاباتی رفسنجان صحبت کردیم.

حجت الاسلام محمد مهدی پورمحمدی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با تأکید بر قانونی بودن مکان برگزاری جلسه شب گذشته، افزود: نامزدهای انتخابات طبق قانون نمی توانند پیش از موعد مقرر با دعوت عمومی از مردم جلسه برگزار کنند.

وی در پاسخ به شایعاتی که دلالت بر دولتی بودن مکان برگزاری جلسه فوق داشت، گفت: سینما گلستان امین مکانی خصوصی بوده و افراد می توانند در چنین مکان هایی در قبال پرداخت اجاره با اعضای ستاد خود جلسه خصوصی برگزار و برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

رییس ستاد پیشگیری و برخورد با جرائم انتخاباتی رفسنجان با اشاره به گفت و گویی که با توکلی زاده رییس هیئت نظارت شورای نگهبان استان کرمان داشته است، تصریح کرد: برپایی جلسه در سالن دربسته با دعوت خصوصی از اعضای ستاد به منظور برنامه ریزی و بدون نصب هر گونه اعلامیه یا پارچه در خارج سالن از مصادیق تبلیغات زود هنگام نیست و با برگزاری جلسه در منزل یا سالن خصوصی دیگر تفاوتی ندارد.

گفت و گو و تنظیم: بهناز شریفی

برچسب ها:
انتخابات پورمحمدی تبلیغات زودهنگام تخلف خانه خشتی رفسنجان سینما امین
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان