فرماندار رفسنجان:

چاپ هرگونه اقلام تبلیغاتی بدون اجازه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ممنوع است

  • شناسه خبر: 89966
چاپ هرگونه اقلام تبلیغاتی بدون اجازه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ممنوع است

فرماندار رفسنجان گفت: لیست کاندیداهای تایید صلاحیت شده در اختیار این فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار داده می شود و بدون نامه رسمی از این اداره هیچ چاپخانه ای حق چاپ تبلیغات برای کاندیدایی را ندارد.

خانه » آخرین اخبار » چاپ هرگونه اقلام تبلیغاتی بدون اجازه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ممنوع است

به گزارش “خانه خشتی“، حمید ملانوری در جمع مدیران کانون های تبلیغاتی ، چاپخانه داران و موسسات چاپ و نشر و مسئولان ستادهای انتخاباتی کاندیداها در شهرستان رفسنجان اظهار داشت: ستاد انتخابات شهرستان با فراهم نمودن کلیه مقدمات آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور بر اساس قانون را دارد.

وی از متولیان چاپ و نشر و اصحاب رسانه خواست تا همکاری لازم را با ستاد انتخابات داشته باشند و بیان داشت: چاپ هرگونه اقلام تبلیغاتی بدون اجازه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ممنوع است.

ملانوری خاطر نشان کرد: لیست کاندیداهای تایید صلاحیت شده در اختیار این فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار داده می شود و بدون نامه رسمی از این اداره هیچ چاپخانه ای حق چاپ تبلیغات برای کاندیدایی را ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه هر کاندیدا می تواند در مراکز شهر، بخش و شهرستان ستاد انتخاباتی به تفکیک خواهران و براداران داشه باشد خاطر نشان کرد: راه اندازی هرگونه ستاد انتخاباتی دیگری غیر از موارد قانونی ممنوع است.

ملانوری افزود: در جاهایی غیر از ستادهای تبلیغاتی گروه ها و احزاب می توانند برای تشویق مردم جهت شرکت درانتخابات با نام خودشان و نه به نام کاندیدا پلاکارد و تبلیغات بزنند .

وی تصریح کرد: مسئولین ستادها دقت کنند تا تبلیغات و پوسترها در اماکن دائمی تبلیغات و مجازچسبانده شوند و در صورتی که موجب شکایت فردی شود برابر قانون با ان برخورد می شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان