دبیر اجرایی اولین سوگواره عکس عاشورایی ده زیار:

انجام کار فرهنگی همت می خواهد/ ارسال ۴۹۱ اثر به دبیرخانه سوگواره عکس عاشورایی ده زیار

  • شناسه خبر: 89941
انجام کار فرهنگی همت می خواهد/ ارسال ۴۹۱ اثر به دبیرخانه سوگواره عکس عاشورایی ده زیار

ثارالله انکوتی با انتقاد از معطوف شدن برنامه های ویژه فرهنگی در مرکز استان، گفت: انجام فعالیت های فرهنگی همت می خواهد.

خانه » آخرین اخبار » انجام کار فرهنگی همت می خواهد/ ارسال ۴۹۱ اثر به دبیرخانه سوگواره عکس عاشورایی ده زیار

به گزارش “خانه خشتی“، ثارالله انکوتی دبیر اجرایی اولین سوگواره عکس عاشورایی ده زیار شامگاه دیروز (۲۷ ) بهمن در نشست خبری پیرامون برگزاری اولین سوگواره عکس عاشورایی ده زیار با موضوع تعزیه، گفت: روستاها از برنامه های ویژه، تخصصی و اثرگذار بی بهره هستند.

وی با بیان اینکه متاسفانه کارهای فرهنگی ویژه در مرکز استان معطوف شده است، افزود: سطح علمی مردم در روستا ها به واسطه وجود نسل جوان کاملا افزایش یافته و در همین راستا نیازمند برگزاری برنامه های فرهنگی مذهبی در سطح بالا و ویژه در روستاها هستیم.

انکوتی با اشاره به اینکه اجرای این برنامه ها به اعتبارات هم نیازمند نیست، خاطر نشان کرد: انجام کار فرهنگی همت می خواهد و اداری رفتار کردن هزینه ها را افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه سوگواره عکس عاشورایی ده زیار با هدف اجرای یک فعالیت فرهنگی مذهبی در قالب هنر در ایام فاطمیه برگزار شده است، افزود: این سوگواره در جهت معرفی روستای ده زیار بعنوان پایگاه تعزیه استان کرمان برگزار و امیدواریم هنر آئینی تعزیه و خلق آثار عاشورایی با کیفیت بهتر ارائه گردد.

دبیر اجرایی اولین سوگواره عکس عاشورایی ده زیار از ارسال ۴۹۱ اثر به دبیرخانه سوگواره تا پایان مهلت ارسال اثر خبر داد و گفت: ۱۰۱ هنرمند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند که بلافاصله پس از کدگذاری به دبیر محترم تخصصی سوگواره برای طرح در جلسه هیئت داوران تقدیم شد.

وی با بیان اینکه از این آثار ۳۰ اثر شایسته حضور در نمایشگاه عکس عاشورایی شدند، گفت: نمایشگاه عکس عاشورایی ده زیار همزمان با روز نخست ایام فاطمیه در تاریخ دوشنبه ۳ اسفند در موزه آگیرا شهر کرمان دائر می شود.

aks

برچسب ها:
خانه خشتی ده زیار رفسنجان عاشورا کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان