امام جمعه رفسنجان:

هر داوطلبی که ۷ اسفندماه از صندوق رای بیرون می آید باید خود را یک سرباز ولایت بداند

  • شناسه خبر: 89923
هر داوطلبی که ۷ اسفندماه از صندوق رای بیرون می آید باید خود را یک سرباز ولایت بداند

امام جمعه رفسنجان: هریک از شما داوطلبین که ۷ اسفندماه از صندوق رای بیرون می آید باید خود را یک سرباز ولایت بداند حتی اگر سلیقه ای فرد را هدایت می کند این سلیقه تا آخر نمی تواند همراه او باشد.

خانه » آخرین اخبار » هر داوطلبی که ۷ اسفندماه از صندوق رای بیرون می آید باید خود را یک سرباز ولایت بداند

به گزارش “خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در جلسه هم اندیشی پیرامون مسائل انتخابات شهرستان رفسنجان اظهار داشت: مسئولیت ها در نظام جمهوری اسلامی امانت هستند که بر عهده افراد گذاشته می شود مجلس راس امور است و سرنوشت مملکت از جهات مختلف در دست نمایندگان است .

وی افزود: داوطلبینی که وارد عرصه انتخابات می شوند از عابرو و شخصیت خود مایه میگذارند تا حماسه ای پرشور برگزار شود.

رمضانی پور تصریح کرد: یک نماینده دیگر وابسته به شهر نیست بلکه نماینده نظام است و باید برای همه کشور تصمیم گیرد.

وی به روایتی از پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و گفت: به نماز و روزه افراد نباید نگاه کنیم بلکه راستی گفتار و امانتداری آنان ملاک است و انچه مهم است اثبات راستی و صداقت در عمل است.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: مراد از عرضه امانت در قرآن ولایت امیرالمومنین است که آن زمان به طمع خلافت و جایگاه آن را غصب کردند .

وی تصریح کرد: امروز این اقتضا را دارد که هر فرد از هر گروه وابسته و مستقلی خود را پاسدار ولایت بداند، ۳۷ سال از انقلاب گذشته و در این مدت نعمت وجود ولایت بطور کامل درک شده و به آن رسیدیم.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: در زمان رهبری امام خمینی(ره) دشمن خمیازه هایی کشید و شورایی کردن رهبری را مطرح کرد و امروز نیزشاهد چنین صحبتهایی هستیم که باید بدانیم رمز پیروزی ملت بزرگ در وجود رهبری مقتدر است.

وی افزود: هرچیز گرانبها دشمن دارد و امروز دشمنان بیرونی و به طبع آن مزدوران داخلی جایگاه مقدس رهبری را نشانه رفتند که باید مراقب باشیم.

رمضانی پور بیان داشت: هریک از شما داوطلبین که ۷ اسفندماه از صندوق رای بیرون می آید باید خود را یک سرباز ولایت بداند حتی اگر سلیقه ای فرد را هدایت می کند این سلیقه تا آخر نمی تواند همراه او باشد و فرد باید جامعه را به این سمت و سو ببرد.

وی تصریح کرد: تمامی نه مجلس گذشته مورد عنایت ویژه رهبر فرزانه انقلاب بوده اند و امیدواریم مجلس دهم نیز اینچنین باشد.

رمضانی پور به برگزاری تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در ایام شهادت بانوی دوعالم حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: راه اندازی کاروان شادی ممنون است و در این ایام حرمت ها باید حفظ شود.

وی داوطلبین دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان رفسنجان و انار را به رعایت اخلاق انتخاباتی دعوت کرد و بیان داشت: ستادهای انتخاباتی باید توسط داوطلب مدیریت شود و هر مسئله خلاف قانون رخ دهد باید جوابگو باشد.

رمضانی پور پرهیز از اسراف را برای داوطلبین ضروری دانست و گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور ، قیمت نفت و کمبود منابع درآمدی دولت و مجلس اگر بخواهیم به هر قیمت وارد مجلس شویم درست نیست زیاده روی در تبلیغات شایسته نیست و نتیجه هم نمی دهد.

تنظیم:مریم مرادی

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان