فرماندار رفسنجان اعلام کرد:

۱۹۱ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در حوزه انتخابیه رفسنجان مستقر می شود

  • شناسه خبر: 89918
۱۹۱ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در حوزه انتخابیه رفسنجان مستقر می شود

فرماندار رفسنجان گفت: در شهرستان رفسنجان ۱۹۱ شعبه اخذ رای و در شهرستان انار ۲۳ شعبه مستقر می شوند.

خانه » آخرین اخبار » ۱۹۱ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در حوزه انتخابیه رفسنجان مستقر می شود

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حمید ملانوری در جلسه هم اندیشی پیرامون مسائل انتخابات شهرستان رفسنجان که با حضور کانیداهای مجلس شورای اسلامی، اعضای هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی و اعضای کمیته پیشگیری از جرایم انتخابات در محل فرمانداری برگزار شد به تشریح روند برگزاری انتخابات در این شهرستان پرداخت.

وی با اشاره به افزایش حضور داوطلبین نسبت به دوره گذشته خاطر نشان کرد: در این دوره ۳۸ نفر اعلام داوطلبی کردند که در مرحله اول ۲۱ مورد تایید قرار گرفتند و با انتقال حوزه به حوزه ۲ نفر در مجموع ۲۴ نفر کاندیدای حضور در انتخابات در حوزه رفسنجان و انار شدند.

ملانوری با بیان اینکه لیست نهایی اسامی داوطلبین مجلس شورای اسلامی فردا منتشر خواهد شد تصریح کرد: در شهرستان رفسنجان ۱۹۱ شعبه اخذ رای و در شهرستان انار ۲۳ شعبه مستقر می شوند.

وی ادامه داد: از ۱۹۱ شعبه اخذ رای در شهرستان رفسنجان ۱۵۱ شعبه در روستاهای بخش مرکزی و شهر رفسنجان، ۱۵ شعبه در بخش کشکوئیه، ۱۱ شعبه در بخش نوق و ۱۴ شعبه در بخش فردوس مستقر می شود که از این تعداد ۱۴۷ شعبه ثابت و ۴۴ شعبه سیار خواهند بود.

نامزدها در تمامی مراحل رقابت قوانین انتخابات را رعایت کنند و بر مدار قانون پیش روند

فرماندار رفسنجان در بخش دیگری از سخنانش به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب و نکات بسیار مهم ایشان در حوزه انتخابات اشاره کرد و بر نصب العین قراردادن این فرمایشات تاکید کرد.

وی تصریح کرد: همه ما باید تلاش کنیم و باتقوا و قانونمداری و با رعایت اصل بی طرفی مواظب حق الناس باشیم، حق الناس متوجه همه است هم مردم و کاندیداها و هم مجریان انتخابات تا از کسی حقی ضایع نشود.

ملانوری با بیان اینکه پذیرفتن نتیجه آراء نیز حق الناس است خاطر نشان کرد: حضور حداکثری در این دوره از انتخابات نیز از دگیر تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب است و البته باید یک حضور بانشاط و سالم باشد و باید به آن توجه ویژه ای شود.

وی افزود: نامزدها در تمامی مراحل رقابت قوانین انتخابات را رعایت کنند و بر مدار قانون پیش روند.

ملانوری بر دوری کردن کاندیداها از تخریب یکدیگر و تهمت زدن تاکید کرد و گفت: داوطلبین خودشان و برنامه هایشان را عرضه کنند، تخریب دیگران اخلاقی و قانونی نیست.

وی خودداری از بالابردن سطح توقعات مردم با دادن وعده های غیر عملی را از دیگر وظایف کاندیداها برشمرد و بیان داشت: در برخی شهرها و مناطق شهرستان در بین مردم حساسیت هایی از گذشته وجود داشته که داوطلبین باید به آنها توجه ویژه داشته باشند.

فرماندار رفسنجان پایبندی به نتایج انتخابات را از دیگر وظایف کاندیداها برشمرد و تصریح کرد: انتخابات بر مدار قانون برگزار می شود اگر کسی در جریان انتخابات مشکل و انتقادی داشت از روال قانونی اعتراض خود را مطرح کند و مسئولین و مجریان موظف هستند که پیگیری کنند.

وی افزود: باید سعی کنیم در جامعه شائبه ایجاد نکنیم از اول انقلاب تاکنون همه انتخاباتهای برگزار شده در کشور سالم بوده است.

ملانوری از داوطلبین خواست تا از رسانه های بیگانه، شبکه های اجتماعی، اینترت و ماهواره غفلت نکنند و بیان داشت: مواظب باشیم تا بهانه ای بدست بیگانه و دشمن ندهیم تا ضرر ان متوجه نظام جمهوری اسلامی شود.

وی با بیان اینکه برخی افراد و احزاب خارج از قانون وارد جریان انتخابات می شوند تصریح کرد: بعضی از اتفاقات در حوزه تبلیغات انتخاباتی صورت میگیرد که اینها رصد می شود و کانیداها مراقب باشند.

ملانوری بر همدلی طیف ها مختلف سیاسی در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت:همه ما دلسوز نظام هستیم و در واقع کسی که وارد عرصه انتخابات می شود عابروی خود را در میان میگذارد و داوطلب شدن کار آسانی نیست.

وی افزود: سعی کنیم فضای جامعه را آرام نگه داریم و با احترام به یکدیگر آستانه تحمل خود را بالا ببریم.

ملانوری تصرح کرد: ستادهای انتخاباتی نامزدها در محل های با بیشترین رفت و امد برپا می شود و باید طوری انتخاب شود که باعث آزار مردم نشود و استفاده بهتری نیز از آنها صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: هر نامزد می تواند در مرکز هر شهر، بخش و شهرستان به تفکیک خواهران و برادارن ستاد داشته باشد و مسئولین انها را نیز معرفی نمایند.

ملانوری با بیان اینکه تبلیغات نامزدها از ۲۹ بهمن ماه آغاز و تا ساعت ۸ صبح ۶ اسفند ماه ادامه دارد خاطر نشان کرد: تبلیغات زودهنگام نکاتی را بوجود می آورد که به صلاح افراد نیست و اگر تخلفی در این حوزه صورت گیرد در پرونده آنها ثبت می شود و ممکن است برای داوطلبین مشکل آفرین شود.

تنظیم:مریم مرادی

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند

    باسلام تشکر از عزیزان فرمانداری مسئول برگزاری انتخابات .لطفا در مورد افراد مسئول برگزاری انتخابات در سطح بخشها دقت بیشتری شود افرادی را اومدید انتخاب کردید که البته بعضی هاشو نو عرض میکنم نه همشون که حتی تو روستای خودشون کسی اونا رو قبول نداره صد تا مشکل دارن مثل مشکل خانوادگی و.....این ادمها ریاست طلبو قدرت طلبن چند سال پیش انتخاب نشدن جز مسئولین برگزاری اومدن خودشونو به ابو اتیش زدن تا بالاخره انتخاب شدن لطفا بیشتر دقت کنید سابقه شونودر ارید ببینید پشت پرده چکاره هستن بعد انتخاب کنید به عنوان بازرس یا نماینده فرماندار یا غیره ...باتکر موفق باشید
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان