دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت و گو با خانه خشتی:

تشکیل مجلسی که در آن صاحبان زر ، زور و تزویر نماینده دارند خطر ناک است

  • شناسه خبر: 89825
تشکیل مجلسی که در آن صاحبان زر ، زور و تزویر نماینده دارند خطر ناک است

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تشکیل مجلسی که در آن صاحبان زر و زور و تزویر نماینده دارند خطرناک دانست و گفت: ما مجلسی نیاز داریم که مشکلات بدنه مردم و توده ها را لمس نموده و برای رفع آنها هرچه سریعتر چاره اندیشی نماید.

خانه » آخرین اخبار » تشکیل مجلسی که در آن صاحبان زر ، زور و تزویر نماینده دارند خطر ناک است

حسین زینلیان دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت و گو با “خانه خشتی“، راجع به موضوع لیدری جریان اصلاحات توسط افرادی همچون غلامحسین کرباسچی اظهار داشت: امروز ملت شریف ایران از دورترین نقاط کپرنشین تا مراکز شهرهای بزرگ درگیر مشکلات اقتصادی می باشند و زندگی روزمره خود را با آن گره زدند .

وی تصریح کرد: متاسفانه بذر ناامیدی با شنیدن برخی اخبار از جمله قرار گرفتن اسامی بعضی افرادی که در مسائل سیاسی و اقتصادی آزمون خود را به بدی پس دادند به عنوان کاندیدا و رهبر جناح های سیاسی در بین مردم پخش می گردد.

زینیلیان خاطر نشان کرد: از جناح های سیاسی مختلف انتظار داریم که سلامت انتخابات را به عنوان پیش زمینه ای مقبول در رقابت ۷ اسفندماه ۹۴ پذیرفته و از میدان دادن به افرادی که سوابق اقتصادی نامعلوم و یا پرونده های اقتصادی مفتوح دارند جلوگیری نمایند.

وی تشکیل مجلسی که در آن صاحبان زر و زور و تزویر نماینده دارند خطرناک دانست و گفت: ما مجلسی نیاز داریم که مشکلات بدنه مردم و توده ها را لمس نموده و برای رفع آنها هرچه سریعتر چاره اندیشی نماید.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان