۹ هزار نفرعضو صندوق عشایری و روستایی رفسنجان

  • شناسه خبر: 89811
۹ هزار نفرعضو صندوق عشایری و روستایی رفسنجان

مدیر کل امور عشایر استان کرمان گفت: ۹ هزار نفر از جمعیت روستایی و عشایری شهرستان رفسنجان تحت پوشش صندوق اجتماعی روستاییان و عشایر هستند.

خانه » آخرین اخبار » ۹ هزار نفرعضو صندوق عشایری و روستایی رفسنجان

محمد میر جعفری در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی” افزود: با توجه به اینکه ۲۹ کارگزاری در این شهرستان فعالیت می کنند عمده این کارگزاری ها شرکت تعاونی ها هستند.

وی تصریح کرد: حداقل سن برای عضویت در این صندوق ۱۸ سال می باشد و کسانی هم که ساکن در شهرها هستند و در روستا کار کشاورزی و دامداری دارند می توانند با مراجعه به بخشداری، دهیاری، شهرداری، شورای اسلامی، شرکت تعاونی در روستا ها و یا اداره عشاری منطقه و ثبت نام از مزایای این طرح بهره مند شوند.

میرجعفری با اشاره به اینکه ۲۳۰ فصل برای دامداران و کشاورزان معرفی شده است بیان کرد: تا ۱۵ سال اعضای این طرح بایستی مبلغی را پرداخت نمایند که پرداخت این مبلغ بنا بر اعلام سطح بندی توسط دولت فرق می کند و پایه این مبلغ سالانه ۲۵۰ هزار تومان به طور یک جا است.

وی اظهار کرد: چنانچه برای عضوی از این صندوق یک سال از پرداخت این عضویت بگذرد و دچار از کارافتادگی شود و یا فوت نماید حق بازنشستگی این بیمه به خانواده وی تعلق می گیرد.

مدیر کل امور عشایر استان کرمان خاطرنشان کرد: در کل استان کرمان ۷۰ هزار نفر عضو این صندوق هستند و در شهرستان با ۹ هزار عضویت حدود ۲۲۸ نفر مستمری بگیر این صندوق هستند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان