در هفته بیست و ششم؛

پیروی مس رفسنجان در مقابل خونه به خونه بابل

  • شناسه خبر: 89808
پیروی مس رفسنجان در مقابل خونه به خونه بابل

تیم فوتبال مس رفسنجان موفق شد در هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور مهمان خود خونه به خونه بابل را با نتبجه دو بر یک شکست دهد.

خانه » آخرین اخبار » پیروی مس رفسنجان در مقابل خونه به خونه بابل

به گزارش “خانه خشتی“، مس رفسنجان که بعد از شکست مقابل نفت آبادان میزبان خونه به خونه بابل تیم سوم جدول رده بندی بود، در حالی که نیمه اول با تک گل محمد غلامی در دقیقه ۳۵ شکست خورده راهی رختکن شده بود در نیمه دوم و با تعویض های کرستیچوویچ رو به بازی هجومی آورد و بعد از اخراج هادی شکوری مدافع کهنه کار بابلی ها در دقیقه ۷۲ موفق شد روی یک ضربه ایستگاهی تماشایی و در دقیقه ۷۵ توسط مجتبی محبوب مجاز دروازه خونه به خونه را باز نماید.در ادامه و روی حرکت انفرادی تماشایی احسان پیرهادی بازیکن تعویضی رفسنجانی ها در دقیقه ۸۲ این تیم موفق شد گل دوم را هم وارد دروازه شاگردان اکبر آقا نماید و با سه امتیاز شیرین از این دیدار خارج شود. با این پیروزی مسی های رفسنجان ۳۵ امتیازی شدند و به رتبه ششم جدول صعود کردند.

در دیگر دیدارهای مهم مس کرمان که بعد از تساوی دراماتیک در مقابل نفت مسجد سلیمان چهار بازیکن خود به نام های مجید حیدری، محمد مختاری، عباس کاظمیان و محمدرضا زینال خیری را از حضور در تمرینات منع کرده بود در قائمشهر و در یک دیدار حساس به مصاف نساجی این شهر رفت و با تک گل میلاد احمدی در دقیقه ۱۳ مغلوب این تیم شد.میثم خداشناس هافبک مازنی نساجی در دقیقه ۳۶ یک ضربه پنالتی را برای این تیم از دست داد.با این شکست مس کرمان به لطف نتایج ضعیف تیم های بالای جدول در این هفته توانست کماکان با همان ۴۲ امتیاز در رتبه چهارم جدول باقی ماند.

اما گل گهر سیرجان دیگر نماینده استان نیز در خانه خود به مصاف نفت آبادان رفت و موفق شد در یک دیدار جذاب و دیدنی و با گلهای مهرداد آوخ در دقیقه ۲۸، هادی ریاحی در دقیقه ۴۳ از روی نقطه پنالتی و حسین جودکی در دقیقه ۷۳ در مقابل تک گل رضا یزدانی در دقیقه ۹۰ سه بر یک مهمان آبادانی خود را شکست دهد.این نتیجه اولین پیروزی خانگی مجید نامجومطلق با گل گهر را بعد از هفته ها تساوی رقم زد.با این پیروزی گل گهر ۳۰ امتیازی شد و به رتبه چهاردهم جدول صعود کرد.

در هفته بیست و هفتم این رقابتها شنبه اول اسفند ماه و از ساعت ۱۴:۳۰ در تهران و در یک دیدار حساس مس رفسنجان به مصاف پیکان صدرنشین رقابتها خواهد رفت. گل گهر سیرجان نیز در شمال کشور مهمان خونه به خونه بابل خواهد بود و مس کرمان نیز در خانه خود به مصاف پارسه تهران خواهد رفت.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان