سوپروایزر مرکز آموزشی علی بن ابیطالب (ع) اعلام کرد

روزانه نزدیک به ۴۰۰ نفر به اورژانس بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان مراجعه می کنند

  • شناسه خبر: 89777
روزانه نزدیک به ۴۰۰ نفر به اورژانس بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان مراجعه می کنند

مهدوی از مراجعه حضوری نزدیک به ۴۰۰ نفر به اورژانس بیمارستان علی بن ابیطالب (ع)رفسنجان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » روزانه نزدیک به ۴۰۰ نفر به اورژانس بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان مراجعه می کنند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، ناصر مهدوی سوپروایزر مرکز آموزشی علی بن ابیطالب (ع) در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه رفسنجان به بیان عملکرد واحد پرستاری این مرکز پرداخت و با اشاره به صحبت های وزیر بهداشت در جمع پرستاران، گفت: تجلیل از پرستاران زمانی اهمیت می یابد که مردم ما را درک کنند و جوامع برایمان جشن بگیرند.

مهدوی خواستار اطلاع سایر واحدهای درمانی از مسائل و مشکلات جامعه پرستاری شد و افزود: ما با عملکردمان می توانیم جواب انتقادات را بدهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون در بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) ۴۳۸ پرستار فعالیت می کنند، اظهار کرد: در این قسمت دچار کمبود نیروی انسانی هستیم و در سال جاری ۷۳ نیروی شرکتی در بخش پرستاری جذب کرده ایم.

سوپروایزر مرکز آموزشی علی بن ابیطالب (ع) در ادامه از برگزاری جلسات آموزشی مختلف عمومی و خصوصی، مدیریت عمومی و پرستاری و … خبر داد و گفت: ساعات آموزش ویژه پرسنل و پرستاران مناسب، اما اثربخشی در عمل کم است.

تجلیل از پرستاران نمونه رفسنجان-خانه خشتی (۹)

مهدوی با اشاره به اینکه بخش اطفال و CSR بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) به عنوان بخش نمونه معرفی شده اند، از کنترل و نظارت عالی سایر بخش ها ابراز قدردانی کرد و گفت: در سال جاری از میان ۷۱ شکایت مکتوب بررسی شده به بیمارستان، تنها ۱۱ مورد مربوط به بخش پرستاری بوده است.

وی رضایتمندی از کادر پرستاری در سال جاری را ۷۹ درصد اعلام کرد و افزود: این میزان در سال گذشته کمتر از ۶۰ درصد بوده است.

مهدوی هم چنین به میزان مراجعین به اورژانس بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) اشاره کرد و گفت: این بخش روزانه به ۹۰ مراجعه کننده خدمات بستری ارائه می دهد و هر روز به طور متوسط ۳۰۰ نفر به صورت سرپایی به اوزانس مراجعه و درمان می شوند.

تجلیل از پرستاران نمونه رفسنجان-خانه خشتی (۱)

سوپروایزر بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان به اجرای طرح درمان سکته های حاد قلبی با روش آنژیوپلاستی اشاره کرد و گفت: از ابتدای مهر تاکنون ۶۰ مورد به این بخش مراجعه و از این طرح استفاده کرده اند.

مهدوی در پایان خواستار پیگیری و برطرف نمودن ابهامات نحوه محاسبه کارانه، ارتقاء برنامه های رفاهی کارکنان پرستاری، پیگیری وضعیت بهسازی و تجهیز پاویون های بخش ها، پیگیری اجرای طرح جذب هیئت علمی بالینی پرستاری، پشتیبانی بانک اطلاعات منابع انسانی پرستاری، انعکاس عملکرد واحد پرستاری در نشریات دانشگاه و اختصاص بودجه های آموزشی برای خرید کتب و سایر منابع شد.

خبر: بهناز شریفی

تجلیل از پرستاران نمونه رفسنجان-خانه خشتی (۶)

اینجا را کلیک کنید و به کانال تلگرامی «خانه خشتی» بپیوندید
برچسب ها:
پرستار خانه خشتی رفسنجان علی بن ابیطالب مهناز شریفی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کریمی

    سلام و عرض ادب اولا تشکر میکنم از خواهران شریفی عکسهایشان کم نظیر است. دوما خدا تمام مریضا را شفا بده و غم از دل پاک همشهریهایم برداشته و همیشه در آرامش کامل بسر ببرند.از مدیر و سردبیر هم سپاسگزارم.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان