سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان؛

جهان نجاتی: شهرداری سیرجان جوانترین تیم لیگ برتر بود

  • شناسه خبر: 89703
جهان نجاتی: شهرداری سیرجان جوانترین تیم لیگ برتر بود

برنامه تلویزیونی عصر ورزش پنجشنبه شب و با حضور مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان که در رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانوان کشور به مقام قهرمانی دست پیدا کرده بودند به عملکرد شهرداری سیرجان در عرصه ورزش و تیم داری در فوتبال بانوان پرداخت.

خانه » آخرین اخبار » جهان نجاتی: شهرداری سیرجان جوانترین تیم لیگ برتر بود

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” ، در بخش اول برنامه مریم جهان نجاتی سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان مهمان برنامه بود، وی ضمن تبریک پیروزی شکوهنمد انقلاب اسلامی با بیان اینکه لیگ امسال فوتبال بانوان، لیگ متفاوتی بود افزود: قهرمانی ما در سال ۹۴ حاصل یک برنامه مدون از سالهای قبل بود که توانستیم با برنامه ریزی خوب مدیریت باشگاه به آن دست پیدا کنیم.

جهان نجاتی با بیان اینکه قهرمان این مسابقات در فصول گذشته معمولا از اواسط فصل مشخص بود افزود: اما در فصل جاری این رقابت بین چهار تیم بود و رقابت برای قهرمانی تا هفته پایانی ادامه داشت.وی با بیان اینکه ما در ابتدای فصل با جذب بازیکنان جوان و با میانگین ۶/۱۷ جوانترین تیم این فصل لیگ برتر فوتبال بانوان بوده ایم افزود: به دنبال آینده نگری برای تیم خود و البته تیم ملی بوده ایم.

جهان نجاتی با تاکید بر اینکه بیش از هشتاد درصد تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان بومی این شهر بوده اند خاطرنشان کرد: هشت نفر از بازیکنان ما عضو تیم ملی می باشند.سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در رابطه با سطح کیفی تیم های حاضر در لیگ برتر فوتبال بانوان در فصل جاری با بیان اینکه به نظر من تیم ملوان انزلی بهتر از تیم های شهرداری بم و نماینده اصفهان بود افزود: پیروزی ما بر تیم شهرداری بم بعد از دو سال و نیم شکست ناپذیری این تیم رقم خورد.

وی در پایان با بیان اینکه قهرمانی ما در فصل جاری یک حسن ختام خوب برای زحمتهای کل مجموعه در سالهای اخیر بوده است افزود: با تمام توان در خدمت بانوان شهرم و استان کرمان هستم و از مسئولین محترم شهرداری و باشگاه به خاطر حمایت هایشان تشکر می کنم.

مهمان دیگر برنامه عصر ورزش مهدی جهانشاهی مدیرعامل باشگاه شهرداری سیرجان بود.جهانشاهی هم ضمن تبریک ۲۲ بهمن، در رابطه با ورود شهرداری سیرجان به ورزش قهرمانی و حرفه ای با بیان اینکه سابقه باشگاه شهرداری سیرجان کمتر از سه سال و نیم است افزود: در ابتدا تصمیم بر این شد هزینه های باشگاه شهرداری را باشگاه گل گهر پرداخت نماید اما بعد و بر اساس تصمیم شهردار وقت تصمیم بر آن شد از سال ۹۳ باشگاه به صورت کامل زیر نظر شهرداری سیرجان باشد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری سیرجان با بیان اینکه بر اساس نامه استانداری که از طرف معاون وزیر به شهرداریها اعلام شده بود افزود: بر اساس ان شهرداریها حق هزینه در ورزش حرفه ای را نداشتند اما بعد از برگزاری چند جلسه در استانداری و بنا به درخواست فرماندار و شهردار محترم تصمیم بر آن شد فعلا تیم فوتبال بانوان تحت پوشش شهرداری سیرجان باشد.

جهانشاهی در رابطه با برنامه این باشگاه برای فصل بعد با بیان اینکه بودجه فصل بعد این باشگاه در شورای اسلامی شهر سیرجان در دست بررسی است افزود: بعد از مشخص شدن نهایی بودجه تصمیم برای فصل بهد گرفته خواهد شد و بحث هزینه در ورزش همگانی نیز در دستور کار اصلی باشگاه قرار دارد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری سیرجان با تاکید بر اینکه بودجه این باشگاه در فصل جاری ۷۰۰ میلیون تومان بوده است که تنها ۶۰ درصد از آن تاکنون تحقق پیدا کرده است افزود: کل قراردادهای کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال بانوان ما در فصل جاری یکصد و بیست میلیون تومان بوده است که تنها توانسته ایم ۳۰ درصد از آن را پرداخت نماییم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه هدف اولیه باشگاه و مجموعه شهرداری سیرجان این بود که بتوانیم نامی برای خود در عرصه ورزش کشور مطرح نماییم خاطرنشان کرد: که خوشبختانه این مهم در فصل جاری رخ داد و انشاءالله در سالهای آتی شاهد موفقیتهای بیشتری از این باشگاه خواهیم بود.

ذره بین، وقت اضافه و گزارشاتی از قهرمانی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان و همچنین نماهنگی زیبا در رابطه با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و حضور پر رنگ کرمانی ها در راهپیمایی این روز و ارتباط تلفنی با محمد معتمدی زاده رییس هیات مدیره باشگاه شهرداری سیرجان به همراه خلاصه دیدارهای نمایندگان فوتبال کرمان در لیگ دسته اول کشور از دیگر آیتم های برنامه این هفته عصر ورزش بودند.سوال پیامکی این برنامه نیز در رابطه با مهمترین عامل قهرمانی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در لیگ برتر بود که در پایان ۴۳ درصد به بازیکنان، ۳۵ درصد به مدیریت و ۲۲ درصد نیز به کادرفنی رای دادند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان