افزایش مجدد نرخ بیکاری سیاه‌پوستان آمریکایی

  • شناسه خبر: 8960
افزایش مجدد نرخ بیکاری سیاه‌پوستان آمریکایی

جدیدترین آمارهای اقتصادی منتشرشده در آمریکا نشان می‌دهد که نرخ بیکاری سیاه‌پوستان این کشور همچنان به روند رو به رشد خود ادامه می‌دهد. به گزارش ” خانه خشتی” به نقل از پایگاه سی‌ان‌ان مانی، با انتشار آمارهای اقتصادی جدید در آمریکا، مشخص شد که نرخ بیکاری سیاه‌پوستان در این کشور بار دیگر افزایش یافته است. […]

خانه » آخرین اخبار » افزایش مجدد نرخ بیکاری سیاه‌پوستان آمریکایی

جدیدترین آمارهای اقتصادی منتشرشده در آمریکا نشان می‌دهد که نرخ بیکاری سیاه‌پوستان این کشور همچنان به روند رو به رشد خود ادامه می‌دهد.
به گزارش ” خانه خشتی” به نقل از پایگاه سی‌ان‌ان مانی، با انتشار آمارهای اقتصادی جدید در آمریکا، مشخص شد که نرخ بیکاری سیاه‌پوستان در این کشور بار دیگر افزایش یافته است.
بر این اساس، تعداد کارجویان سیاه‌پوست نیز در مقایسه با ماه قبل با رشد حدود ۱ درصدی روبرو شده است.
گزارش وزارت کار آمریکا که روز جمعه منتشر شد، نشان می‌دهد که نرخ بیکاری سیاه‌پوستان آمریکا از ۱۳.۶ درصد ماه می به ۱۴.۴ درصد در ماه ژوئن رسیده است. این در حالی است که نرخ بیکاری سفیدپوستان در این کشور ۷.۴ درصد و نرخ بیکاری برای اسپانیولی‌های آمریکا ۱۱درصد اعلام شده است.
البته افزایش نرخ بیکاری سیاه‌پوستان روند جدیدی نیست. از سال ۲۰۰۷ تاکنون نرخ بیکاری آمریکایی‌های سیاه‌پوست حدودا دو برابر شده است. همچنین نرخ بیکاری سیاه‌پوستان در آمریکا از ابتدای آغاز اعلام نرخ بیکاری در سال ۱۹۷۲، همواره حدودا دو برابر نرخ بیکاری برای سفیدپوستان بوده است.
آمارهایی که روز جمعه منتشر شده، همچنان نشان داد که جمعیت زنان بیکار در آمریکا، از زمان آغاز دوره ریاست‌جمهوری باراک اوباما تاکنون، ۸۷۰هزار نفر افزایش یافته است.

برچسب ها:
افزایش مجدد نرخ بیکاری سیاه‌پوستان آمریکایی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان