وزیر دادگستری در نماز جمعه رفسنجان:

مجلس مستقل و قدرتمندی می خواهیم که حرف ملت را بزند / تورم هنوز کنترل نشده است

  • شناسه خبر: 89589
مجلس مستقل و قدرتمندی می خواهیم که حرف ملت را بزند / تورم هنوز کنترل نشده است

حجت الاسلام پور محمدی گفت: ما حتما مجلسی مستقل و قدرتمند می خواهیم که حرف ملت را بزند و حامی و پشتیبان دولت باشد تا باعث انگیزه و روحیه شود.

خانه » آخرین اخبار » مجلس مستقل و قدرتمندی می خواهیم که حرف ملت را بزند / تورم هنوز کنترل نشده است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در نماز جمعه شهر رفسنجان به حضور باشکوه و با عظمت مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اشاره کرد و اظهار داشت: معنی این حضور این است که ما اماممان را تنها نمی گذاریم و در دفاع از مظلوم تردیدی نداریم.

وی با بیان اینکه شهرستان رفسنجان حضوری بی پرده در همه صحنه های انقلاب داشته است تصریح کرد: وجود ۱۳ هزار رزمنده و بیش از ۲ هزار جانباز و صدها شهید در این شهر نشان دهنده حضور عمیق و گسترده مردم است.

پورمحمدی خاطر نشان کرد: رفسنجان ظرفیت های خوبی از گذشته داشته است که می تواند در جهت توسعه این شهرستان بکار گرفته شود.

وی بیان داشت: البته این شهرستان با مشکلاتی همچون جمعیت زیاد و حضور ۶۰ هزار تبعه خارجی همراه است که می توان با برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت های داخلی آن را حل کرد.

حجت الاسلام پور محمدی با بیان اینکه وحدت و همدلی خوبی بین مسئولین رفسنجان دیده می شود خاطر نشان کرد: علیرغم مشکلات بودجه ای در رفسنجان ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه ی سرمایه گذاری به امضا رسیده که ۲ هزار میلیارد آن به بهره برداری رسیده است و این به برکت همدلی و همزبانی شکل میگیرد.

وی افزود: در شرایط سخت اقتصادی اگر وحدت و همدلی باشد خداوند کمکهایش را بر ما فرو می ریزد.

پورمحمدی خاطر نشان کرد: ما دشمنان قسم خورده ای همچون وهابیون داریم، دشمنانی که پیمان شکن و دروغگو هستند براحتی انسان می کشنند و خود را مدافع حقوق بشر و ما را حامی تروریسم می دانند.

وی ادامه داد: این دشمنان ۱۰ سال به گفته خودشان تحریمی فلج کننده و تاریخی بر ملت ایران وارد کردند و مردم ما استقامت کردند.

حجت الاسلام پور محمدی مقاومت و تقوا را دو راه پیروزی بر دشمن برشمرد و گفت: پیام ۲۲ بهمن ها این است که ما نمی ترسیم، ایستاده ایم، از تحریم جا نمی زنیم و از تهدید استکبار نمی ترسیم.

وی با بیان اینکه درست عمل کردن وظیفه همه است و مسئولین بیشتر و دقیق تر باشند خاطر نشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات حق الناس است و حق مردم باید رعایت شود و فضا برای برگزاری انتخابات سالم مهیا گردد.

پور محمدی افزود: باید وحدت داشته باشیم دعوا و نفاق توانمان را از بین می برد اگر کشوری بر مبنای همدلی و همزبانی شکل گرفت به اهدافش خواهد رسید.

وی اتحاد را رمز پیروزی و موفقیت دانست و گفت: ملت صبور و رهبری حکیم سرمایه های این دولت هستند و دولت از خودش چیزی ندارد اگز قدرت شما را فهمیدیم و استفاده کردیم یک کشور قدرتمند می شویم و دولت به تنهایی توان ندارد.

وزیر دادگستری تصریح کرد: ما حتما مجلسی مستقل و قدرتمند می خواهیم که حرف ملت را بزند و حامی و پشتیبان دولت باشد تا باعث انگیزه و روحیه شود.

وی بیان داشت: وضعیت اقتصادی سختی داشته ایم و می گذرانیم دولت سعی کرده است که تورم را کنترل کند اما هنوز آنطور که باید کنترل نشده ، تورم داریم چون هنوز مشکلات اشتغال و بیکاری را داریم.

پور محمدی خاطر نشان کرد: راه حل مشکلات این است که با هم یکصدا و هم نظر باشیم و دولت جز خدمت به مردم رسالتی نمی شناسد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمدصالح رزم حسینی

    محمدصالح رزم‌حسینی، کارتونیست کرمانی سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۹۴ در حاشیه مراسم جشن ثبت جهانی روستای صخره‌ای میمند شهربابک، کاریکاتور مسعودسلطانی فر، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را به وی تقدیم کرد. لینک خبر : http://salehtoons.blogfa.com/post/330
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان