امام جمعه رفسنجان:

گرانی و تورم بالای ۳۰ درصد را در سفره های مردم می بینیم

  • شناسه خبر: 89587
گرانی و تورم بالای ۳۰ درصد را در سفره های مردم می بینیم

امام جمعه رفسنجان گفت: آمار و ارقام اعلام تورم توسط مسئولان کشور ۱۲ درصد است این درحالی است که ما گرانی و تورم را در سفره های مردم می بینیم و این رقم بالای سی درصد است که نمایندگان باید بعد از انتخابات هفتم اسفند کار کنند تا مردم خدمت را از نظام مقدس جمهوری اسلامی مشاهده کنند.

خانه » آخرین اخبار » گرانی و تورم بالای ۳۰ درصد را در سفره های مردم می بینیم

به گزارش “خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه رفسنجان با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال افزود: در سایه استقامت و وحدت توانستیم انقلاب را ۳۷ ساله کنیم و راهپیماییهای هر ساله در روز ۲۲ بهمن نشانگر ایستادگی ملت غیور ایران در برابر استکبار است.

وی با بیان اینکه مردم با حضور خود اعلام حمایت از رهبری و ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند افزود: امیدواریم این انقلاب اسلامی به انقلاب مهدی موعود(عج) متصل شود.

رمضانی پور مدارا و رزق را دو عامل برکت در زندگی برشمرد و عنوان کرد: به همراه داشتن خیر و برکت، بهره مندی و خوشبختی در جامعه، مهرو محبت از آثار و پیامدهای مثبتی است که فرد با دیگران مدارا می کند.

وی دلبستگی به زرق و برق دنیا را عاملی برای برای دوری از پیامبر برشمرد و گفت: در شب معراج به پیامبر گرامی اسلام وحی شد که ای رسول اگر افرادی در امت تو اندکی نسبت به دنیا و علائق آن دلبسته و فریفته شوند در جوار تو در بهشت برین  قرار نمی گیرند.

رمضانی پور خاطرنشان کرد: در بهمن ماه مناسبت های فراوانی طی سالهای پس از پیروزی انقلاب داشتیم که به برخی اشاره می کنم و اول اینکه ۲۳ بهمن سال ۵۷ امام راحل دستور تشکیل کمیته های انقلاب اسلامی را دادند که در ان زمان به نیروهای انتظامی که در قالب شهربانی خدمت می کردند ضربه وارد امد و این کمیته ها در کمک به شهربانی ها نقش آفرین بودند.

وی همچنین به ۲۵ بهمن سال ۶۷ اشاره کرد و افزود: سلمان رشدی کتابی با عنوان آیات شیطانی نوشت که امام راحل حکم اعدام این شخص مرتد را در این روز صادر کردند .

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: ۲۹ بهمن سال ۵۶ را که مردم قم انقلاب کردند و از نظام اسلامی دفاع کردند برخی به شهادت رسیدند که یاد این شهدا را گرامی میداریم.

وی خاطرنشان کرد: توجه به مشکلات معیشتی مردم امری مهم است و از انجایی که رئیس جمهور کشورمان گفته است برای کار کردن در حوزه برنامه های هسته ای بهانه ای نداریم لذا نباید کار را به بعد بیاندازیم و باید برای مردم این کار ملموس شود .

رمضانی پور گفت: آمار و ارقام اعلام تورم توسط مسئولان کشور ۱۲ درصد است این درحالی است که ما گرانی و تورم را در سفره های مردم می بینیم و این رقم بالای سی درصد است که نمایندگان باید بعد از انتخابات هفتم اسفند کار کنند  تا مردم خدمت را از نظام مقدس جمهوری اسلامی مشاهده کنند.

وی به آغاز تبلیغات نامزدهای مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: باید مساجد به روی تبلیغات این نامزدها باز باشد و باید به این نامزدهای انتخاباتی میدان داد تا مردم با اهداف این اشخاص آشنا شوند لذا همکاری همه مردم را در این راستا می طلبیم.

حجت الاسلام رمضانی پور تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی باید مجلسی مستقل و کارامد باشد و نماینده باید خود را سپر بلای مشکلات جامعه بداند .

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی نباید همسو با دولت باشد در غیر اینصورت خطر است و به ضرر کشور تمام می شود.

رمضانی پور اظهار کرد:  مجلس شورای اسلامی یک قدرت است و نباید همراه با دولت باشد و از انجایی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند که نماینده ی انقلابی،  باید به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند لذا این رکن از آنجایی که رهبر انقلاب اسلامی خیر جامعه و ملت شریف ایران را می خواهند جایگاه مهم دارد

امام جمعه رفسنجان در پایان از ثبت نام در حوزه های علمیه خبر داد و افزود: در رفسنجان ۴ حوزه علمیه خواهران و ۳ حوزه علمیه برادران داریم که  از کسانی که مدرک سوم راهنمایی به بالا تر دارند می توانند برای طی مدارج حوزوی به این حوزه ها برای ثبتنام مراجعه نمایند.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان