چه کسانی سناریوی برهنه شدن گلشیفته را نوشتند؟

  • شناسه خبر: 8949
چه کسانی سناریوی برهنه شدن گلشیفته را نوشتند؟

گلشیفته فراهانی با رفتارهای غیراخلاقی خود چه اهدافی را دنبال می کند؟ به گزارش ” خانه خشتی “ به نقل از سایت ندای انقلاب ، گلشیفته فراهانی که در سالهای اخیر با رفتارهای غیر اخلاقی خود موجی از انتقادات عمومی را متوجه خود کرده به واقع چه هدفی را دنبال می کند. این سوالیست که […]

خانه » آخرین اخبار » چه کسانی سناریوی برهنه شدن گلشیفته را نوشتند؟

گلشیفته فراهانی با رفتارهای غیراخلاقی خود چه اهدافی را دنبال می کند؟

به گزارش ” خانه خشتی “ به نقل از سایت ندای انقلاب ، گلشیفته فراهانی که در سالهای اخیر با رفتارهای غیر اخلاقی خود موجی از انتقادات عمومی را متوجه خود کرده به واقع چه هدفی را دنبال می کند.
این سوالیست که برای یافتن پاسخش می بایست به کتاب فیلیپ راث نویسنده معاصر امریکایی که ۱۰ سال پیش رمان کوتاهی با عنوان «جانور رو به احتضار» را منتشر کرده بود مراجعه کنیم. کتابی که در ظاهر، روایت ماجرایِ عشق یک استاد ۶۲ ساله ادبیات در یکی از دانشگاه‌های امریکا به دانشجوی ۲۴ ساله به نام کونسئلا است.
در فصل چهارم کتاب نویسنده از تاثیر چهار دختری حرف می‌زند که توانستند با گستاخی تمام، الگوهای ارزشی حاکم بر جامعه آمریکا در خصوص مسائل اخلاقی را بشکنند و الگوی جنسی حاکم بر این کشور را دستخوش تغییر کنند.
فیلیپ راث در بخشی از رمان خود به قول از مرد قصه می گوید: دختران کنونی همه آزادی‌های جنسی به ظاهر معمولی و عادی شده ‌شان را مدیون رفتارهای هنجار شکنانه و لجام گسیخته آن چهار دختر هستند.
البته این تحلیل را می توان در موضع گیری های رسانه ای جریانات ضد انقلاب در خصوص هنجار شکنی های گلشیفته فراهانی نیز مشاهده کرد. به نحوی که یکی از عناصر خارج نشین در این باره می گوید: بی‌شک زنان و مردان نسل‌های بعدی ایران، امکان ابراز وجودِ کمابیش آزاد‌تر امیال انسانی خود را مدیون شیطنت‌های گلشیفته فراهانی خواهند بود!
این مسئله زمانی مشخص تر می شود که نگاهی به بازیهای چند سال اخیر گلشیفته فراهانی در فیلم های غربی داشته باشیم . فیلم هایی که نقش اصلی گلشیفته در آنها ارائه و انتقال مسائل جنسی به مخاطبان و شکستن خط قرمز های اخلاقی است.

رشد تنفر از صهیونیستها در آمریکا
به گزارش سایت “محدوده” ، عده ای ناشناس اواخر هفته گذشته تصاویر صلیب شکسته را بر روی برخی دیوارهای یک منطقه یهودی‌نشین در “بروکلین” نیویورک ترسیم کردند.
پلیس نیویورک از ترس بازخواست لابی‌های قدرتمند یهودی، به سرعت گروه ضربتی برای مقابله با این مساله تشکیل داد.
این علائم و شعارهای ضد صهیونیستی بر روی دیوارهای یک کنیسا، یک مدرسه، یک فروشگاه مواد غذایی، و تعدادی ساختمان تجاری در محله “بورو پارک” بروکلین که به محل سکونت بازماندگان هولوکاست مشهور است، ترسیم شده است.
در پی افزایش بحران اقتصادی در ایالتهای امریکا و موج اعتراضات مردمی نسبت به اقتصاد یک درصدی موسوم به “جنبش تسخیر وال استریت” و همچنین با توجه به این مطلب که اکثر سرمایه داران این کشور را صهیونیست‌ها تشکیل می‌دهند، به تازگی نفرت از صهیونیستها در مناطق مختلف امریکا روند رو به رشدی داشته و این اعلام انزجار با نوشتن شعارها و علایم ضد صهیونیستی بر روی دیوارهای شهرها نمود یافته است.

برچسب ها:
چه کسانی سناریوی برهنه شدن گلشیفته را نوشتند؟ فراهانی گلشیفته
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان