در ششمین روز دهه مبارک فجر

پروژه های عمرانی بخش فردوس افتتاح شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 88632
پروژه های عمرانی بخش فردوس افتتاح شد / تصاویر

در ششمین روز از دهه مبارک فجر پروژه های عمرانی بخش فردوس رفسنجان با حضور مسئولین افتتاح شد.

خانه » آخرین اخبار » پروژه های عمرانی بخش فردوس افتتاح شد / تصاویر

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، صبح امروز با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین رفسنجان چندین پروزه عمرانی بخش فردوس افتتاح و به بهره برداری رسید.

چهار دفتر دهیاری در روستاهای مهدی آباد، علی آباد، شجاع آباد و جوادیه مرتضوی با مجموع زیربنای ۳۵۵ متر مربع و اعتبار ۲۶۵ میلیون تومان از محل اعتبارات خودیاری و دهیاری از جمله طرح های افتتاحی امروز بود.

۱

روشنایی معابر بلوار امام رضا(ع) با نصب ۲۷ تیر روشنایی با اعتبار ۲۵ میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری روستای ناصح آباد و خانه بهداشتی با اعتبار ۷۰ میلیون تومان در ۸۵ متر مربع ساخته شده به همت خیر ایرج صادقی از دیگر طرح های امروز بود.

در ششمین روز از دهه مبارک فجر هزار متر جدول گذاری، ۳۰ هزار مترمربع زیرسازی و ۲۵ هزار متر مربع آسفالت بین روستایی بخش فردوس با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان از محل شرکت تعاونی دهیاری نیز به بهره برداری رسید.

۲

خانه بهداشت روستای رکن آباد نیز دیگر طرح افتتاحی امروز بود و ۹۰ میلیون تومان اعتبار این طرح از محل زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) و دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تامین شده است و اجرای آن توسط کمیته امداد امام(ره) صورت گرفته است.

راه ارتباطی روستاهای محمد آباد هراتی و علی آباد هراتی با متراژ ۲۴ کیلومتر و هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از طرح های راه و شهرسازی در بخش فردوس بود که صبح امروز با حضور مسئولین به بهره ربرداری رسید.

۷

در ادامه طرح های افتتاحی بخش فردوس جداول گذاری، زیرسازی و آسفالت خیابان مطهری، جدول گذاری و سنگ فرش خیابان ولیعصر(عج)، زیر سازی و آسفالت کوچه های خیابان های ولیعصر (عج) و امام خامنه ای(معظم له) ، نصب المان میدان، جداول گذاری، سنگ فرش و روکش آسفالت خیابان امام(ره) شهر صفائیه نیز به بهره برداری رسید که اعتبار ۴۴۵ میلیون تومانی این طرح ها  از محل اعتبارات شهرداری این شهر تامین شده است.

آسفالت ۱۴ هزار متر مربع کوچه های روستای رکن آباد با هزینه ۴۰۰ میلیون تومان نیز دیگر طرح افتتاحی امروز بود.

۳ ۴ ۵ ۶ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد حسین

    تصویر مربوط به افتتاح یک میدان کوچک ده متری ضرب المثل (آفتابه لگن هفت دست ،شام و نهار هیچ ) که کنایه از تشریفات بسیار در کار کم اهمیت است را به ذهن نزدیک میکند . اول که تشکر میکنم بلاخره زحمت کشیدید ولی واقعا نیاز است فرماندار ،شهردار ،بخشدار ، رئیس شورا ، معاونان شهردار همه و همه جمع شوند و ربان قیچی کنند برای یک میدان ده متری که دیگه همه جا منسوخ شده و حالا عده ای به علت خالی نبودن عریضه دست به این جور طرح ها میزنند.... اینقدر کار نشده و فعالیت نبوده که کارهای کوچک بزرگ جلوه میکنه....

    شهدا شرمنده ایم

    مهدی آباد اصلا کسی نبود بخواد عکس بگیره نقی زاده از بچه های خوب منطقه نوقه هرگز اینجور احلاقی را نداره فعلا باید شورای مهدی آباد محسن محبی و شورای مهدی آباد مهدی حسنی نژاد باید سرمتده خبرنگار باشند که رفتن نامه اخراجش را نوشتند و بحشدار و شورای هارا مجبور به امضا کردند و گفاتند که خبرنگار باخلاق و با ایمان و حقیقت گو و مومن و باخدا را به دروغگویی و فحاشی محکوم کرند جناب آقای کدخدایی به خون بدگرادران سهیدت قسم عدالت را رعایت کن و نگذار به این راحتی آبروی مومنی را ببرند این شوراه ها را باید شما مدیریت کنی

    جلیل

    اقا داوود به عمر منو شما قد نمیده فکرنکنم به درد این سالها بخوره احتمالا سی چهل سال اینده

    جلیل

    مسئولین خانه خشتی خبرهای انتقادی نسبت به خودتون هم لطفا پخش کنید ونشون بدید

    جلیل

    اقای نقی زاده عکاس وخبرنگار چرا از مهدی اباد عکس نذاشتی ؟؟؟؟اها لج ولجبازی با شوراها بوده درسته ؟؟اقای خبرنگار مسائل شخصی رو هیچ وقت با کار ووظیفت قاطی نکن

    داودی

    اینه که دیدیم خوب .ممنون چه موقع باند دوم جاده نوق - رفسنجان را شروع می کنید؟؟؟!!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان