امام جمعه رفسنجان:

حفظ جایگاه شورای نگهبان بر همگان ضروری است

  • شناسه خبر: 88497
حفظ جایگاه شورای نگهبان بر همگان ضروری است

امام جمعه رفسجان گفت: حفظ جایگاه شورای نگهبان بر همه لازم است شورای نگهبان جایگاه رفیع و حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

خانه » آخرین اخبار » حفظ جایگاه شورای نگهبان بر همگان ضروری است

به گزارش “خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور درخطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رفسنجان افزود: افرادی باید در انتخابات هفتم اسفند به مجلس و خبرگان رهبری راه پیدا کنند که روحیه انقلابی داشته باشند.

وی تصریح کرد: بنگاههای تبلیغاتی غرب به دنبال انتخاب افراد کمتر انقلابی یا ضد انقلاب هستند لذا هوشیار باشدی و افرادی را انتخاب کنید که انقلابی باشند زیرا افراد انقلابی تابع امر رهبری هستند و رهبر انقلاب اسلامی نیز تمام ارکانها و وجوهات نظام مقدس جمهوری اسلامی و اسلام ناب محمدی را اجرا می کنند.

رمضانی پور با اشاره به اینکه در همه شئونات سیاسی و اجتماعی لازم است انسان مقررات و قانون را رعایت کند افزود: اگر عمل به قانون را در زندگی خود رواج دهیم نظم در جامعه رواج میابد و اختلافات و ناهنجاری ها کاهش میابد.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: باید جوانان انقلابی را که روحیه ای را که مد نظر رهبری است دارند تقویت کنیم زیرا انها روحیه انقلابی دارند و در حزب خداوند قرار دارند.

وی با اشاره به حضور اخیر رهبر در جمع اعضای شورای امنیت عالی ملی گفت: ایشان نسبت به امر ورزش و تجلیل از مقام شامخ شهدای این عرصه تأکید داشتند لذا ترویج فرهنگ دینی و پاسداری از مرزهای دینی اسلام توسط ورزشکاران با حجاب ضروری است تا دشمنان اسلام از صحنه های حفظ حجاب توسط ورزشکاران بیش از پیش خوار و ذلیل شوند.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: حضور ملت در عرصه های انقلابی از جمله ۲۲ بهمن راز ماندگاری انقلاب اسلامی است و این ملت با حضورش مکتب دینی و ارزشی اسلام و ولایت فقیه را حمایت کردند و همچنان در این راه تداوم دارند.

وی اظهار کرد: مرگ بر ضد انقلاب شعاری است که ملت شریف ایران اسلامی در همه صحنه ها سر می دهند تفسیر این شعار مبنی بر کسی است که علیه مبانی اسلام و آرمانهای اسلام کار می کنند و مردم را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اسلام دلسرد می کنند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان