پوشش بیمه‌ای برای ۱۳ نفتکش جدید/مشکلی برای بیمه نفتکش‌ها نداریم

  • شناسه خبر: 8820
پوشش بیمه‌ای برای ۱۳ نفتکش جدید/مشکلی برای بیمه نفتکش‌ها نداریم

خانه خشتی: مدیر عامل مؤسسه بیمه کیش با بیان اینکه مشکلی برای بیمه نفتکش‌ها توسط بیمه‌گران داخلی وجود ندارد از افزایش نفتکش‌های تحت پوشش خدمات این مؤسسه در آینده نزدیک خبر داد. خانه خشتی به نقل از فارس،محمدرضا محمدی بنائی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» ضمن تایید رفع برخی تحریم‌های اتحادیه […]

خانه » آخرین اخبار » پوشش بیمه‌ای برای ۱۳ نفتکش جدید/مشکلی برای بیمه نفتکش‌ها نداریم

خانه خشتی: مدیر عامل مؤسسه بیمه کیش با بیان اینکه مشکلی برای بیمه نفتکش‌ها توسط بیمه‌گران داخلی وجود ندارد از افزایش نفتکش‌های تحت پوشش خدمات این مؤسسه در آینده نزدیک خبر داد.

خانه خشتی به نقل از فارس،محمدرضا محمدی بنائی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» ضمن تایید رفع برخی تحریم‌های اتحادیه اروپا برای انتقال نفت ایران اظهار داشت: هم اکنون در داخل کشور مشکلی برای بیمه نفتکش‌ها وجود ندارد.

مدیر عامل مؤسسه بیمه متقابل کیش با اشاره به افزایش تعداد نفتکش‌های تحت پوشش خدمات بیمه ای این موسسه افزود: در آینده نزدیک ۱۳ نفتکش جدید از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: در حال حاضر نفتکش‌های عظیم ایران که کار صادرات نفت را انجام می‌دهند تحت پوشش بیمه‌های داخل کشور هستند.

به گزارش فارس به دنبال معاف شدن ۱۰ کشور اروپایی از تحریم نفت ایران، اتحادیه اروپا از تحریم بیمه‌ای کشتی‌های حامل نفت ایران نیز صرف نظر کرد. این در حالیست که افزایش نفتکش های فعال ایران طی ماه گذشته میلادی به ۳۳ فروند نشان می‌دهد ایران به رغم تحریم‌‌ها توانسته نفت خود را در بازارهای آسیایی به فروش برساند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان