در هفته بیست و چهارم؛

پیروزی مس رفسنجان در مقابل آلومینیوم اراک

  • شناسه خبر: 87891
پیروزی مس رفسنجان در مقابل آلومینیوم اراک

هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور برگزار شد و مس رفسنجان در خانه خود خود موفق شد آلومینیوم اراک را با دو گل شکست دهد.

خانه » آخرین اخبار » پیروزی مس رفسنجان در مقابل آلومینیوم اراک

به گزارش “خانه خشتی“، مس رفسنجان که دو دیدار خانگی خود در دور برگشت را مقابل حریفان واگذار کرده بود اینبار موفق شد با نتیجه دو بر صفر آلومینیوم اراک را شکست دهد.امیر خدامرادی در دقیقه ۵۷ و حسین کاویانی فر در دقیقه ۹۳ برای رفسنجانی ها در این دیدار موفق به گلزنی شدند.با این پیروزی مسی های رفسنجان ۳۲ امتیازی شدند و به رتبه هفتم جدول صعود کردند. در این دیدار نماینده اراک برای اولین بار داود مهابادی سرمربی سابق مس سرچشمه را بر عنوان سرمربی بر روی نیمکت خود می دید.

در یکی دیگر از دیدارهای هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور گل گهر سیرجان در خانه به مصاف فولاد یزد رفت و در حالی که توپ و میدان را در اختیار داشت مقابل مهمان خود که بازی تدافعی و بسته ای را در دستور کار داشت راه به جایی نبرد تا در نهایت این دیدار نیز با تساوی برای سیرجانی ها همراه باشد. با این یک امتیاز شاگردان مجید نامجومطلق ۲۶ امتیازی شدند و جایگاه خود را در رتبه چهاردهم جدول رده بندی حفظ نمودند.نکته قابل تامل در مورد گل گهر اینکه این تیم تاکنون و با هدایت نامجومطلق در دیدارهای خانگی پیروز نشده است.

مس کرمان دیگر نماینده استان نیز در بوشهر به مصاف ایران جوان رفت، در این دیدار تیم میزبان موفق شد با گل دقیقه ۶ مهدی شکوهی و روی اشتباه فرزاد حسین خانی و کوروش ملکی دروازه مسی ها را باز کند و در نهایت با همین تک گل مس کرمان را شکست دهد.با این نتیجه کرمانی ها با همان ۴۱ امتیاز و به دلیل پیروزی خونه به خونه بابل یک رتبه در جدول سقوط کردند و در جایگاه چهارم قرار گرفتند. کرمانی ها که در دور برگشت عملکرد فوق العاده ای در دیدارهای خارج از خانه داشتند اینبار مقابل ایران جوان نتوانستند روند خوب خود را حفظ نمایند.

در هفته بیست و پنجم این رقابتها دوشنبه نوزدهم بهمن ماه و از ساعت ۱۴ در کرمان و در یک دیدار حساس مس به مصاف نفت مسجد سلیمان تیم یازدهم جدول رده بندی خواهد رفت، گل گهر نیز در اراک به مصاف آلومینیوم این شهر خواهد رفت و مس رفسنجان نیز از ساعت ۱۴:۳۰ در آبادان به مصاف نفت خواهد رفت.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان