نذری برای سلامتی سردار حاج قاسم سلیمانی / عکس

  • شناسه خبر: 87888
نذری برای سلامتی سردار حاج قاسم سلیمانی / عکس

برشی از زمان هر لحظه روایتگر یک دعا برای سلامتی حاج قاسم سلیمانی؛ فردی که در مجاهدت در را ه خدا و ارزش های دینی لرزه به اندام دشمنان جهان اسلام انداخته است .

خانه » آخرین اخبار » نذری برای سلامتی سردار حاج قاسم سلیمانی / عکس

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از   صبح رابر، برشی از زمان هر  لحظه  روایتگر یک دعا برای  سلامتی  حاج قاسم سلیمانی؛ فردی که در مجاهدت در را ه خدا و ارزش های دینی لرزه به اندام دشمنان جهان اسلام انداخته است .

دین مداری ، غیرت و مردانگی و نقش برجسته سردار حاج قاسم سلیمانی  در دفاع مقدس و حضور حماسی و بی بدیل ایشان در جبهه های دفاع از انقلاب اسلامی و خاک میهن عزیزمان، امتیازات  آن را دو  چندان کرده آنگونه که در کلام رهبر فرزانه انقلاب ، نام  «شهید زنده »را می گیرد.

DSC08820

از روزهای می گوید تصاویر  پررنگ از حاج قاسم در قاب  قلبها به  جای مانده که امروز در اولین  روز از دهه مبارک  فجر نذر  صلوات  برای  سلامتی شان می گیرند و  نمایش در صحنه بودن مردان  دیروز و فرزندان این آب و خاک؛ همچنان دنیا را  متحیر از حضورمی کند. گاهی باید  شنید ها را دید آن هم از  نگاه  کسانی که  حضور را درک  کرده اند.

مهین  جلالی  در این  مراسم در  گفتگو با خبر نگار  “صبح رابر” در رابطه با انگیزه حضورش  گفت : در این  مراسم  شرکت کردم  تا برای امام زمان (عج) ؛ مقام  معظم رهبری و  سردار  حاج قاسم  سلیمانی  که شهید  همیشه  زنده انقلاب  اسلامی، با تمام وجودم برای سلامتیشان  دعا کنم .

وی افزود : سردار  سلیمانی  هر جا هست  خداوند از همه بلاها و  دشمنان حفظش کند، و  دشمنانش  را نابود کند.

DSC08819

جلالی بیان کرد : شهدا محفل  خون  بشریتند؛ همیشه به یاد شهید  زنده  حاج قاسم  سلیمانی هستیم و فراموشش نمی کنیم .

امیرشکاری انگیزه حضور  خود را  اینگونه  گفت : سردار سلیمانی افتخار ما و  خاری  در  چشم  دشمنان اسلام  است ؛ دشمنان اسلام  جهان  از او  هراس دارند،  حضور  ما در مجالسی که به نام  حاج  قاسم برپا  شود  افتخاری که  شرکت  داشته باشیم .

وی ادامه داد: «قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران، قدرتمندترین فرد خاورمیانه است»، همه این مرد قدرتمند را دوست دارند و برای  سلامتیشان   نذر  صلوات کرده اند .

امیرشکاری در پاسخ به این سؤال تعریف  سردارسلیمانی در یک جمله ، گفت :  سردار  سلیمانی اسوه صبر  و  مقاومت اند.

فرد  دیگری  گفت  : سردار سلیمانی  مرد  خدایی  است ، سردار سلیمانی برای نظام و اسلام  در خط  مقدم  جبهه در منطقه ای  خط  مقدم  اسلام  قرار گرفته در منطقه سوریه،  لبنان،  قبله  اول مسلمین جهان  در این سرزمینها  مدافع حریم اسلام می باشد .

DSC08821

وی ادامه داد:  سردار  بزرگ  اسلام  واقعاً  ذوب شده  در  ولایت و نیروی  ارزشی  هستند؛  از  زمان  هشت سال  دفاع  مقدس،  جانبازسر افرازی که به  گفته  مقام  معظم رهبری  ایشان  یک  شهید  زنده  هستند .

جهانشاهی  افزود:  دشمنان همه هم و غم شان از بین بردن  چنین فرد بزرگی که ما بر خود دانستیم بعنوان  کوچکترین  فرد  قطره ای از این  دریا  در این  جلسه  حضور  پیدا  کنیم و برای  سلامتی  همه  رزمندگان  اسلام  بالاخص  سردار سلیمانی  که   جانشان را  کف  دستشان  گذاشتند و در خط  مقدم  جبهه  می  جنگند؛  صلوات  بفرستید .

وی در رابطه با اینکه سردار سلیمانی را  در یک  جمله  معرفی کنید گفت : سردار  سلیمانی عاشق و ذوب  شده در  ولایت است .

DSC08817

حافظه  فروزان  مهر مدیر  دبیرستان  حضرت  فاطمه  (س) که بانی این کار خدا پسندانه است؛ اظهار داشت : ما یک  سردار بزرگ  داریم که در جهان  شناخته شده است؛ همشهریمان است  و  وظیفه  ماست برای  سلامتی  و موفقیت  روز افزونش  دعا  کنیم.

وی با بیان اینکه دعا با  قلب  های  پاک به  استجابت می  رسد افزود:   نذر ختم  صلوات برای سلامتی سردار حاج قاسم  سلیمانی  در سطح شهرستان بلکه در  کشور  برای  اولین باربه صورت همگانی برگزار شده، امید که در کل  ایران  رشد پیدا کند، و افرادی  که  واقعاً  از جان برای این  مملکت  مایه می گذارند  بتوانیم مراسم هایی بگذاریم که  خداوند به  دعای افراد  نگاه  مان کند  و با این  استجابت  دعا یک  نگهبان  باشیم.

این مدیر مدرسه گفت :  اگر در  جنگ باشند ما  حاضریم  به ایشان کمک  کنیم  و چون  دست مان  ناتوان است چنین  مراسمی  از  راه  دور برگزار می کنیم و نیت هایمان را پاک  می  کنیم ، خداوند به  میمنت این  روز که دوازدهم  بهمن ماه آغاز  پیروزی  انقلاب اسلامی؛ است در این  روز  بزرگ ، نگاهی به  دلهای  پاک این دانش آموزان  کند  و دعا ها را  استجابت و از سردار عزیز اسلام حاج  قاسم سلیمانی  حفاظت کند .

DSC08824

وی با بیان اینکه  سردار  حاج قاسم  سلیمانی با اینکه فرمانده سپاه  قدس  هستند ، مرتب  در  صف  مقدم  جنگ با  تکفیرها و  داعش ها ؛ هستند، برایشان آرزوی  سلامتی و  طول  عمر می کنیم به گونه ای که   توفیقات  ایشان  در خدمت مقام معظم  رهبری  وجامعه  روز افزون باشد.

فروزان مهر افزود: سردار سلیمانی را  نمی توان  در هیچ  جمله ای  بکار برد؛ با کارهایی   که ایشان دارد،  قدرت  این  داشته که شهادت  از  خود به  جا  گذاشت، اینها بیان کننده این  هست که سردار سلیمانی  کسی که واقعاً از جان  گذشته  و  فرمانبردار رهبر معظم انقلاب است .

وی در پایان گفت: حاج قاسم  هر جا هستی  خدا  نگهدارت باشد،  ما از ته   قلب  برایت آرزوی  موفقیت می کنیم و هرکجا که  احتیاج  به  کمک  ما  داشته باشید ما از  دل  و جان به شما  کمک  خواهیم  کرد .

انتهای پیام /

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • من

    خداوند نگهدارش باشد
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان