امام جمعه رفسنجان خبر داد؛

پرواز رفسنجان – نجف راه اندازی می شود

  • شناسه خبر: 87718
پرواز رفسنجان – نجف راه اندازی می شود

حجت الاسلام رمضانی پور گفت: راه اندازی پرواز نجف اشرف معنویت ویژه ای از لحاظ زیارتی خواهد داشت.

خانه » آخرین اخبار » پرواز رفسنجان – نجف راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، به مناسبت آغاز دهه فجر و ورود تاریخی امام (ره) به میهن اسلامی، مدیریت و روابط عمومی فرودگاه رفسنجان در اقدامی جالب با اهدای گل به مسافران پرواز تهران – رفسنجان این روز را گرامی داشت.

امام جمعه، فرماندار ، جانشین فرمانده سپاه و دیگر مسئولین رفسنجان نیز با حضور در این مراسم یاد و خاطره ورود امام خمینی(ره) به ایران را گرامی داشتند.

امام جمعه رفسنجان در حاشیه این مراسم با ابراز تشکر از همکاری و همیاری دلسوزانه عوامل و کارکنان فرودگاه بین اللملی رفسنجان، گفت: رفسنجان در آینده نه چندان دور به یک فرودگاه بسیار پر عظمت نیاز دارد که در فاصله کوتاهی این نیاز اجرایی خواهد شد.

وی به راه اندازی پرواز نجف اشرف که معنویت ویژه ای از لحاظ زیارتی دارد اشاره کرد و افزود: پرواز رفسنجان – نجف باعث رونق بهتر فرودگاه خواهد شد.

حجت الاسلام رمضانی پور یادآور شد: با انگیزه ای که وجود دارد و مسئولین فرودگاه همت بیشتری کنند فرودگاه رونق می یابد و امیدواریم در آینده نزدیک هواپیمای ۲۰۰ نفره داشته باشیم.

فرماندار رفسنجان: از سال آینده فرودگاه رفسنجان به یک فرودگاه پرترافیک تبدیل خواهد شد

فرماندار رفسنجان نیز در این مراسم صنعت گردشگری را در حوزه اقتصاد منطقه مهم عنوان کرد و گفت: اقداماتی همچون خانه حاج آقا علی در حال مرمت می باشد و امیدواریم تا مهر ۹۵ به بهره برداری برسد که یک موقعیت بزرگ گردشگری خواهد بود.

ملانوری ابراز امیدواری کرد: با رونق صنعت گردشگری از سال ۹۵ به بعد فرودگاه رفسنجان به یک فرودگاه پرترافیک تبدیل می شود و دائما پروازهای داخلی و خارجی خواهیم داشت.

وی گفت: تلاش ما بر این است که در بخش دولتی و خصوصی این اتفاق در رفسنجان صورت گیرد و اقدامات فرودگاهی که تا بحال صورت گرفته نیاز شهرستان است و تمامی بخش ها بسیار خوب و فعال هستند.

مدیریت فرودگاه بین اللملی رفسنجان: هواپیماهای جدید در راه است

یزدانی پناه مدیریت فرودگاه بین اللملی رفسنجان با تبریک ایام الله دهه فجر ، تصریح کرد: شرکت فرودگاه های کشور به تازگی کارهای بزرگی انجام داده و سمینارهای خوبی اجرا کرده است.

وی افزود: با سرمایه گذاری که توسط شرکت فرودگاه های کشور صورت گرفته هواپیماهای جدید در حال ورود است که باعث رونق فرودگاه می شود و رفسنجان بعد از کرمان دومین فرودگاه می باشد که این اعتبارات به آن تعلق گرفته است.

عباسعلی یزدانی پناه خاطر نشان کرد: شرکت فرودگاه های کشور با نام جدید شرکت فرودگاه ها و ناوداری هوایی ایران و با برطرف شدن تحریم های خاص کلیه خدمات آن در اختیار ما قرار می گیرد.

وی در ادامه به گازکشی داخلی کلیه اماکن و ابنیه فرودگاه، تعمیرات هندهول های باند اپرون، تعمیرات و بهسازی دیوارهای حفاظتی و ساختمان اداری، تعمیرات و بهسازی ترمینال و محوطه بیرون، بهسازی ساختمان ایمنی زمینی و ساختمان پلیس و سپاه (حصارکشی)، بهسازی محوطه فرودگاه و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و روکش نمودن صندلی های ترمینال اشاره کرد و افزود: با اعتباراتی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال که از سوی شرکت فرودگاه های کشور صورت گرفته این پروژه ها در حال انجام و اتمام است.

تهیه و تنظیم: مهناز شریفی

IMG_0039 IMG_0046

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی راه اندازی پرواز نجف اشرف باعث رونق فرودگاه بین اللملی رفسنجان خواهد شد رفسنجان مهناز شریفی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان