تا پایان سال 94؛

مانور فرضی زلزله در رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 87429
مانور فرضی زلزله در رفسنجان برگزار می شود

فرماندار رفسننجان گفت: ممکن است این مانور تنها در یک بخش اجرا شود، اما همه باید آماده باشند و آن را جدی بگیرند و به طور عملیاتی ورود پیدا کنند.

خانه » آخرین اخبار » مانور فرضی زلزله در رفسنجان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حمید ملانوری در جمع مدیران ادارات رفسنجان با بیان اینکه دهه فجر امسال متفاوت تر از سال های قبل است، گفت: دهه فجر مقدمه برگزاری حماسه بزرگ سیاسی انتخابات هفتم اسفند است.

فرماندار رفسنجان با تأکید بر اینکه مردم مثل همیشه با شور در انتخابات شرکت می کنند، خواستار ایجاد فضایی پر از اعتماد، امید و نشاط در روزهای قبل از دهه فجر شد و افزود: فضای منطقه باید به گونه ای برای رقابت های انتخاباتی سالم و عقلانی آماده شود.

وی ایجاد فضای تنش زا و اختلاف برانگیز را نادرست بیان کرد و اظهار کرد: همه احزاب در این نظام زندگی و زیر پرچم این نظام خدمت می کنند؛ بنابراین باید روزهای قبل از انتخابات امیدوار کننده باشد.

ملانوری با اشاره به نواختن زنگ انقلاب در روز دوازدهم بهمن در هنرستان بصیرزاده، گرامیداشت دهه فجر را تجدید پیمان و انجام وظیفه دانست و گفت: با بزرگداشت دهه فجر خود را برای حرکت بزرگ در هفتم اسفند ماه آماده می کنیم.

فرماندار رفسنجان خواستار حضور پررنگ مدیران در برنامه های دهه فجر شد و گفت: الحمدالله امسال علی رغم اینکه در هفته دولت پروژه هایی افتتاح و کلنگ زنی شد، در دهه فجر ۱۴۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و یا کلنگ زنی می شود.

وی از جلب مشارکت بخش خصوصی طی دو سال گذشته و ایجاد انگیزه برای امضای بیش از ۴ هزار تفاهم نامه خبر داد و افزود: قریب به ۵۰ درصد این تفاهم نامه ها تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

ملانوری با اشاره به اینکه فاز اول کارخانه فروکروم در رفسنجان هم اکنون آماده بهره برداری است، اظهار کرد: فاز دوم این کارخانه که در نوع خود سومین کارخانه فروکروم در دنیاست، ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

فرماندار رفسنجان با اشاره به اتحاد و همدلی در اجرای پروژه ها، انجام این اقدامات را در قالب اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و توجه به معیشت مردم بیان کرد.

وی در ادامه به بیان اهمیت دو انتخابات مهم در هفتم اسفند ماه پرداخت و از وجود ۱۹۱ شعبه اخذ رأی در رفسنجان خبر داد و گفت: دستگاه های اجرایی و مدیران برای تدارکات و پشتیبانی هر چه در اختیار دارند بگذارند تا انتخابات پرشور برگزار شود.

حمید ملانوری اجرای اتوماسیون اداری در دو هفته اخیر را خوب ارزیابی کرد و افزود: با اتصال کلیه ادارت به شبکه، ضمن تسریع در اجرا از اسراف و کاغذباری جلوگیری می شود.

فرماندار رفسنجان هم چنین به اجرای اولین مانور بزرگ سراسری در رفسنجان تا پایان سال اشاره کرد و با بیان اینکه شهر رفسنجان در مسیر گسل های فعال زلزله قرار دارد، گفت: باید همه دستگاه ها و مردم آمادگی لازم برای اجرای مانورهای زلزله در مناطق مختلف را داشته باشند.

وی خواستار همکاری و ارائه خدمات توسط تمامی ادارات، شوراها، شهرداری ها و دهیاری ها در برپایی مانور شد و از همکاری شهرستان های شهربابک و زرند در اجرای مانور خبر داد و اظهار کرد: ممکن است این مانور تنها در یک بخش اجرا شود، اما همه باید آماده باشند و آن را جدی بگیرند و به طور عملیاتی ورود پیدا کنند.

ملانوری عدم آموزش را یکی از مشکلات مهم در بروز حوادث غیر مترقبه عنوان کرد و افزود: یکی از مسئولیت های ما در حوزه اجرا توجه به بحث بحران است که در مورد شیوع آنفلونزا به خوبی مدیریت شد.

برچسب ها:
انتخابات خانه خشتی رفسنجان مانور زلزله
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان