مجموعه ورزشی جهان آباد نوق میزبان برگزاری مسابقات کشوری خواهد شد

  • شناسه خبر: 86941
مجموعه ورزشی جهان آباد نوق میزبان برگزاری مسابقات کشوری خواهد شد

مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان بخش فردوس خبر داد: مجموعه ورزشی جهان آباد نوق ماه رمضان سال آینده به بهرداری می رسد.

خانه » آخرین اخبار » مجموعه ورزشی جهان آباد نوق میزبان برگزاری مسابقات کشوری خواهد شد

مهدی عظیمی مسئول نمایندگی اداره  ورزش و جوانان بخش فردوس  در گفتگو با خبرنگار ” خانه خشتی ” گفت : سالن ورزشی روستای جهان آباد نوق در خردادماه امسال با مبلغی بالغ بر دو میلیارد تومان به همت خیر گرامی مرحوم حاج قنبر گل محمدی  شروع به کار کرده و با پیگیری های حاج مهدی گل محمدی اخوی ان مرحوم با ۷۰در صد پیشرفت فیزیکی در جام رمضان سال آینده افتتاح خواهد شد.

وی افزود : سالن ورزشی جهان آباد با زیر بنای ۲ هزار و ۲۵۰ مترمربع زیربنا  شامل سالن های شطرنج، تنیس روی میز ، کاراته ، ژیمناستیک و سالن بدنسازی است و مهیا برای برگزاری ورزش های فوتسال، والیبال، هندبال و بسکتبال است می باشد.

عظیمی تاکید کرد : این مجموعه با داشتن رختکن برای تیم ها و داوران  و همچنین خوابگاه و آشپزخانه قابلیت میزبانی مسابقات کشوری و استانی در رشته های تنیس روی میز و شطرنج  را دارد.

وی یاد آور شد: به گفته ی رئیس نظارت بر اماکن ورزشی استان از ۸۰ پروژه ورزشی در استان بدلیل مشکلات مالی فقط میتوان ۱۱ پروژه را به اتمام و افتتاح کرد و سالن ورزشی شهر صفائیه جزو ۱۱ پروژه است.

بودجه سالن توسط اداره کل ورزش استان کرمان تامین شده است

مسئول نمایندگی اداره  ورزش و جوانان بخش فردوس در ادامه این گفتگو  به روند ساخت سالن ورزشی روستای رکن آباد اشاره کرد و گفت: سالن ورزشی رکن آباد در خردادماه امسال به همت خیرین روستا شروع به ساخت شده و تا کنون سیصد میلیون تومان هزینه در برداشته و ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی تصریح کرد: در سال های قبل مراحل فونداسیون سالن ورزشی روستای رکن آباد انجام شده و ادامه روند ساخت سالن با کمک خیرین انجام گرفته است.

عظیمی در پایان از محمدی مدیر کل ورزش های استان، صالح نیا رئیس ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان و خیرین گرامی که حامی ورزش و ساخت سه سالن هستند تشکر و قدردانی کرد.

گفتگو : مجتبی نقی زاده

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مشکلات مالی ورزش فردوس را زمین‌گیر کرده است

    […] مجموعه ورزشی جهان آباد نوق میزبان برگزاری مسابقات کشور… […]

    جلیل

    همون جهان اباد وکه اقای عظیمی دارن میسازند برا روستاهای اطراف کافیه!!!!!!!!!!!!!!!!!اخ ببخشید اشتباه گفتم مرحوم گل محمدی

    مهدی

    پس چرا خیرین مهدی آبادی برای سالن مهدی آباد کمک نمیکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان