سفیر آلمان در تهران به وزارت خارجه احضار شد

  • شناسه خبر: 8685
سفیر آلمان در تهران به وزارت خارجه احضار شد

خانه خشتی: در پی برخورد ناشایست پلیس آلمان با عضو سرکنسولگری ایران در فرانکفورت، سفیر آلمان در تهران به وزارت خارجه احضار شد. خانه خشتی به نقل از فارس، حسن قشقاوی معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه در خصوص حادثه به وجود آمده برای عضو سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت اعلام […]

خانه » آخرین اخبار » سفیر آلمان در تهران به وزارت خارجه احضار شد

خانه خشتی: در پی برخورد ناشایست پلیس آلمان با عضو سرکنسولگری ایران در فرانکفورت، سفیر آلمان در تهران به وزارت خارجه احضار شد.

خانه خشتی به نقل از فارس، حسن قشقاوی معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه در خصوص حادثه به وجود آمده برای عضو سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت اعلام کرد: روز دوشنبه بر اساس یک سناریوی از پیش تعیین شده، یکی از اعضای سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت به هنگام عزیمت به منزل از محل کار خود، به بهانه ای واهی مورد حمله یک زن آفریقایی تبار قرار گرفت و متاسفانه پلیس کشور آلمان به جای برخورد با فرد مهاجم، رفتار خشن، ناشایست و خارج از عرف دیپلماتیک با عضو سرکنسولگری کشورمان داشته است.

قشقاوی افزود: در پی بروز این حادثه سفیر آلمان در تهران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید دولت جمهوری اسلامی ایران نسبت به برخورد ناشایست پلیس آلمان به وی اعلام و خواسته شد که دولت آلمان سریعا ضمن بررسی موضوع، توضیحات لازم را ارائه کتد.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان اضافه کرد: سفارت و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در برلین و فرانکفورت نیز با ارسال یادداشت اعتراض و تماس و مذاکره با مقامات آلمانی در حال پیگیری موضوع می باشند.

وی در خاتمه تاکید کرد: لازم به ذکر است در تداوم و تکمیل حلقه های توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران، فشار و عملیات روانی علیه دیپلمات های کشورمان یکی از حلقه های این توطئه است و منافقین با همکاری سازمان های اطلاعاتی و امنیتی غربی و صهیونیستی به منظور بدنام کردن دیپلمات های کشورمان و نهایتا خدشه دار کردن چهره جمهوری اسلامی ایران به اشکال مختلف و سوژه سازی های متنوع، دسیسه هایی را طراحی کرده اند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان