حادثه سقوط یک کارگر از ارتفاع در بهرمان / عکس

  • شناسه خبر: 86751
حادثه سقوط یک کارگر از ارتفاع در بهرمان / عکس

صبح امروز حادثه سقوط یک کارگر ساختمانی از ارتفاع ۶ متری در محل منبع سیمانی و نیمه ساز جدید آب شیرین شهر بهرمان رفسنجان رخ داد.

خانه » آخرین اخبار » حادثه سقوط یک کارگر از ارتفاع در بهرمان / عکس

به گزارش خبرنگار ” خانه خشتی“، در ساعت ۹:۴۹ صبح امروز  حادثه سقوط یک کارگر ساختمانی از ارتفاع ۶ متری در محل منبع سیمانی و نیمه ساز جدید آب شیرین شهر بهرمان رفسنجان رخ داد.

مصدوم که مردی ۲۵ ساله اهل اردبیل است دچار ضربه شدید به سر شد و هم اکنون در وضعیت کاهش سطح هوشیاری به سر میبرد.

این حادثه ساعت ۱۰ با تماس حاضرین در صحنه به اطلاع آتش نشانی و اورژانس ۱۱۵ رسید که متاسفانه آتش نشانی مجهز به همه امکانات لازم امداد و نجات نبود و همین موضوع موجب وخیم تر شدن حال مصدوم و بیشتر شدن زمان نجات او شد.

سرانجام در ساعت ۱۱:۱۰ با کمک نیروها و تجهیزات اورژانس ۱۱۵ پایگاه جوادیه فلاح و کمک مامورین آتشنشانی و همچنین با کمک یک جرثقیل خصوصی مصدوم از محل حادثه به بیمارستان رفسنجان منتقل شده است.

 

خبر و عکس : مجتبی نقی زاده

۱ ۲ ۳ ۴

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • جمال

    به خدا انسان وقتی می بینه یک انسانی یک هم نوعی رو با جرثقیل سنگین میارنش بالا از خودش خجالت می کشه در کشور های دیگه وقتی یه سگ یا یک گربه رو می خوان از جایی بکشن بالا با هزار و یک وسیله مخصوص با ا حتیاط میارنش بیرون اما این بنده خدا رو که ضربه مغزی هم شده رو با رثقیل چند تنی می یارنش بالا مسئولین مربوطه خجالت بکشن شرم کنند از قبر و قیامت بترسند حالا برید با پول های بیت المال کیف کنید خدایی هم هست حساب و کتابی هم هست

    محمود

    سلام خدا او را شفا بدهد و هیچ مسلمانی داغ نبیند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان