مرگ خاموش دو نفر در رفسنجان

  • شناسه خبر: 86412
مرگ خاموش دو نفر در رفسنجان

رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: یکشنبه ۲۷ دی ماه امسال مرگ خاموش ِ دو نفر در رفسنجان به علت گاز مونوکسید کربن رقم خورد.

خانه » آخرین اخبار » مرگ خاموش دو نفر در رفسنجان

سید محسن مرتضوی در گفت و گو با “خانه خشتی“، افزود: یک شخص ۵۸ ساله ایرانی و یک فرد تبعه افغانستان ۳۸ ساله دو شب پیش جهت آبیاری باغ پسته در روستای عیش آباد در این زمین در چادری که روی آن را با پلاستیک پوشانده بودند اقامت کردند.

وی با اشاره به اینکه پوشاندن پلاستیک راه ورود اکسیژن به چادر رابسته بود تصریح کرد: این افراد برای گرم کردن خود از آتش چوب و زغال در چادر استفاده کرده بودند که بر اثر منتشر شدن گاز مونوکسید کربن از آتش و مسدود شدن راه اکسیژن جان خود را از دست دادند.

مرتضوی بیان کرد: این اتفاق در روستای عیش آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان رفسنجان اتفاق افتاد.

 رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان علائم گازگرفتگی را سردرد، حالت تهوع، استفراغ و کاهش سطح هوشیاری عنوان کرد و گفت: افرادی که دچار این گونه علائم شوند بهتر است درب را باز کنند تا اکسیژن کافی به آنها برسد و از مرگ حتمی نجات یابند.

سید محسن مرتضوی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۲۹ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در رفسنجان داشتیم که از این تعداد دو نفر منجر به فوت شدند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان