سرمربی مس کرمان؛

بگوویچ: قطعا به لیگ برتر صعود خواهیم کرد

  • شناسه خبر: 86284
بگوویچ: قطعا به لیگ برتر صعود خواهیم کرد

وینگوبگوویچسرمربی تیم فوتبال مس کرمان که در برنامه تلویزیونی عصر ورزش سیمای مرکز کرمان حضور پیدا کرده بود از صعود این تیم به لیگ برتر در پایان فصل خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » بگوویچ: قطعا به لیگ برتر صعود خواهیم کرد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” ، بگوویچ با بیان اینکه شناخت خوب وی از فوتبال کرمان و امکانات حرفه ای باشگاه مس کرمان یکی از مهمترین دلایل جدایی وی از باشگاه مس رفسنجان و حضور وی در مس کرمان بوده است.

وی افزود: جایگاه این تیم در لیگ دسته اول نیست و قطعا مس کرمان به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با تاکید بر اینکه باشگاه و مردم فوتبال دوست کرمان از وی صعود به لیگ برتر را می خواهند خاطرنشان کرد: در حد قابل قبول از نفرات رده های سنی استفاده کرده است.

بگوویچ با بیان اینکه افشین اسماعیل زاده، حسین قهارپور، ادریس کوچکی و مصطفی شچاعی از این تیم چدا شدند و میلاد جعفری، احسان پورشیخعلی و صادق گشنی نیز تا این لحظه با مس کرمان قرارداد بستند از جذب یک مهاجم دیگر در روزهای آتی خبر داد.

وی در پایان با تشکر از مدیریت باشگاه، همکاران خود در کادرفنی، بازیکنان مس و همچنین هواداران مس کرمان از آنها خواست با حضور در ورزشگاه از تیم محبوب خود حمایت کنند.

ذره بین، وقت اضافه و گزارشی از تیم فوتسال رسالت کرمان به همراه بخش ویژه که اشاره به بررسی ورزش شهرستان رفسنجان داشت و نیز خلاصه دیدار تیم های فوتبال مس کرمان و شهرداری اردبیل از دیگر آیتم های برنامه این هفته عصر ورزش بودند.

سوال پیامکی این برنامه نیز در رابطه با بهترین فوتبالیست مس کرمان در نیم فصل اول بود که در پایان فرزاد حسین خانی با ۲۹٫۵ درصد بالاتر از سایر نفرات قرار گرفت.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان