مسئول مجمع عاشورایی راهیان نور رفسنجان خبر داد؛

ثبت نام اعزام کاروان راهیان نور در رفسنجان آغاز شد

  • شناسه خبر: 86206
ثبت نام اعزام کاروان راهیان نور در رفسنجان آغاز شد

کاروان زیارتی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

خانه » آخرین اخبار » ثبت نام اعزام کاروان راهیان نور در رفسنجان آغاز شد

سید رضا حسینی شریف مسئول مجمع عاشورایی راهیان نور رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، اظهار کرد: مجمع عاشورایی راهیان نور با هدف افزایش برنامه های فرهنگی و مذهبی در زمینه سیره راه شهدا و علماء، قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، فرقه شناسی و بصیرت افزایی در شهرستان رفسنجان تشکیل شده و اعزام کاروان راهیان نور یکی از برنامه های این مجمع می باشد.

وی ضمن اشاره به حضور برخی خانواده های شهدا در این کاروان، افزود: این کاروان زیارتی پس از تجدید میثاق با شهیدان در گلزار شهدای رفسنجان بمدت ۶ روز به مناطق جنگی اعزام می شوند.

مسئول مجمع عاشورایی راهیان نور رفسنجان افزود: زائرین راهیان نور در قالب ۴ اتوبوس بنام های شهید حاج احمد امینی، شهید حاج علی محمدی پور ، شهید سید حمید میرافضلی و شهید محمد علی الله دادی به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

وی گفت: زمان ثبت نام این کاروان از ۹۴/۱۰/۲۵ تا ۹۴/۱۲/۰۱ می باشد و شهروندان رفسنجانی جهت ثبت نام به خیابان معراج جنوبی، روبروی کوچه شماره ۸ مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۶۲۱۲۵۵۰۱ تماس حاصل نمایند.

سیدرضا حسینی شریف تاریخ حرکت کاروان زیارتی را در نوبت اول ۹۴/۱۲/۲۶ و در نوبت دوم ۹۵/۰۱/۰۵ اعلام کرد و یادآور شد: این کاروان زیارتی از امامزاده علی بن مهزیار ، اروند ، معراج شهدای اهواز ، بیمارستان صحرایی امام حسین (ع)، شلمچه، طلائیه، دهلاویه، پاسگاه زید ، کانال کمیل، هویزه، فکه، فتح المبین و شوش دانیال نبی بازدید خواهند کرد.

شایان ذکر است، اعزام کاروان زیارتی از سوی مجمع عاشورایی راهیان نور و ناحیه مقاومت سپاه شهرستان رفسنجان برگزار می شود.

گفت وگو: مهناز شریفی

photo_2016-01-16_13-42-59

برچسب ها:
اخبار رفسنجان ثبت نام اعزام کاروان راهیان نور در رفسنجان آغاز شد خانه خشتی راهیان نور رفسنجان مهناز شریفی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • جانم فدای رهبر

    دلم قرار نداره از حال هواتون شهدا جان مادرتون فاطمه زهرا منم بطلبید. ۴ساله چشم به راهم

    f.h

    شهدا بطلبین ما هم بیاییم...

    شهدا

    مسافران طلاییه جاده بی خطر است نیاز راهنما نیست، عشق راهبر است مسافران طلاییه سعیکم مشکور در این مسیر شما را شهید همسفر است مسافران طلاییه ای بلاجویان سفر بخیر که اینجا کرانۀ ظفر است کنید از عملیات بدر و خیبر یاد که ذکر اهل ادب یادوارۀ هنر است اگر چه شد سپری بیست سال از آن دوران ولی هنوز شکوه حماسه در نظر است سلام باد به ایثار کشتگان وطن که کارنامۀ آنان همیشه معتبر است موحدان به حرم بی وضو نمی آیند همین مکان حرم محرمان مفتخر است مسافری که سفیر سفارت عشق است به هر کجا که رسد طنینش پی خبر است خبرنگار محبت شوید ای یاران که جبهه سنگر قربانیان نامور است زلال، خاک طلاییه همچو آب طلاست نه بلکه ارزش این خاک بیشتر ز زر است به وعده گاه شهیدانتان خوش آمده اید که میزبان شما خود امام منتظر است

    گمنام

    ای شهیدان ، عشق مدیون شماست """هرچه ما داریم از خون شماست ای شقایق ها و ای آلاله ها """ دیدگانم دشت مفتون شماست . . . _______________________________

    گمنام

    ای شهیدان ، عشق مدیون شماست """هرچه ما داریم از خون شماست ای شقایق ها و ای آلاله ها """ دیدگانم دشت مفتون شماست . . .
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان