بیش از دو تن مواد مخدر در رفسنجان کشف شد / عکس

  • شناسه خبر: 85185
بیش از دو تن مواد مخدر در رفسنجان کشف شد / عکس

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: بیش از دو هزار و ۲۱۴ کیلوگرم مواد مخدر شامل هروئین، تریاک و مورفین در رفسنجان کشف شد.

خانه » آخرین اخبار » بیش از دو تن مواد مخدر در رفسنجان کشف شد / عکس

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، نصرالله عباسی در جمع خبرنگاران افزود: در یک هفته گذشته طرح محرم دو اجرا شد و در این طرح اقدامات شایسته ای توسط مأموران نیروی انتظامی شهرستان در راستای ایجاد امنیت در منطقه صورت گرفت.

وی تصریح کرد: در یک هفته گذشته در راستای اجرای این طرح ، ۲۰۷ کیلوگرم هروئین، ۲۰۷ کیلوگرم مورفین و یکهزار و ۷۰۰ گرم تریاک در مسیرهای سرچشمه روبروی فرودگاه و مسیر کبوترخان از متهمان کشف شد که در این زمینه ۲۲ نفر مجرم تحت تعقیب هستند.

وی بیان کرد: در این طرح ۲۰ قلم کالای قاچاق، دو هزار و ۲۵۰ بسته سیگار، ۹ دستگاه موتور سیکلت مسروقه، ۳ قبضه سلاح غیر مجاز و یک قبضه سلاح جنگی کُلت کشف شد.

کشف بیش از دو تن مواد مخدر در رفسنجان-خانه خشتی (۲)

عباسی اظهارکرد: در این مدت ۲۲۴ نفر افغان غیر مجاز در این شهرستان دستگیر و طرد شدند و ۸ قاچاقچی و در بقیه جرایم ۱۳ نفر دستگیر شدند.

وی در ادامه از کشف ۲۷ دستگاه خودرو سرقتی، یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق، ۵۹ رأس گوسفند از یک سارق، توقیف ۱۵۴ دستگاه موتور سیکلت مزاحم و متخلف خبر داد و اظهار کرد: در این طرح ، یک سارق از باند مسلح و یک متجاوز به عنف دستگیر شدند.

سرهنگ عباسی خاطرنشان کرد: این طرح با پشتیبانی دادگستری، دادستانی و همچنین اعضای شورای تأمین شهرستان رفسنجان اجرا شد .

فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان همچنین از دستگیری ۴ سارق و یک نفر مالخر در سرقت ده کیلوگرم طلا در این شهرستان خبر داد و افزود: طی ده روز گذشته سرقتی از یک طلافروشی در بازار حاج شریف این شهرستان انجام شد و سارقین ده کیلوگرم طلا را ربوده و به یزد ارسال کردند.

وی تصریح کرد: در یزد این مقدار طلا به شمش تبدیل شده است که طی عملیاتی، پلیس رفسنجان ۷٫۵ کیلوگرم از این طلا به صورت شمش را کشف کرد.

کشف بیش از دو تن مواد مخدر در رفسنجان-خانه خشتی (۳)

وی ارزش ده کیلوگرم طلا را ده میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: پرونده سارقین برای ارجاع به مراجع قضایی تکمیل شده است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان