مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس سلفی «من و دنیایم» تمدید شد

  • شناسه خبر: 85161
مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس سلفی «من و دنیایم» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره عکس سلفی «من و دنیایم» تا ۲۳ بهمن ماه تمدید شد.

خانه » آخرین اخبار » مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس سلفی «من و دنیایم» تمدید شد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، دانشور مسئول بسیج هنرمندان شهرستان رفسنجان با اعلام این خبر افزود: تاکنون نزدیک به ۲۵۰ فریم عکس از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

محمد دانشور با بیان اینکه شرکت کنندگان از شهرهای رفسنجان، سیرجان، بندرعباس، شیراز، داراب، گلپایگان، کاشان هستند، گفت: علاقمندان هم چنین می توانند از طریق اپلیکیشن رفسا آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

وی در ادامه از آغاز مرحله داوری پس از اتمام ارسال آثار خبر داد و افزود:  آثاری که در رتبه بندی قرار نگیرند اما امکان شرکت در جشنواره را داشته باشند، در وب سایت کانون بسیج هنرمندان به نمایش در می آیند.

دانشور با اشاره به اینکه هر اثر دارای کد بوده و به صورت مردمی نیز داوری می شود، گفت: از طریق ارسال کد اثر به سامانه پیامکی بسیج هنرمندان، آثار به صورت مردمی نیز داوری می شوند.

جشنواره عکس سلفی «من و دنیایم» در هفت بخش و با هدف موضوعیت بخشیدن به تکنیک سلف و آموزش صحیح و جهت دار این تکنیک فراگیر با موضوعات من و دنیایم (آزاد)، پوشش زیبای من، حریم خصوصی (پاتوق دلتنگی ها)، من و استاد (تحصیل علم)، مقاومت و ایستادگی، من و ارزش هایم، من و آینده برپا می شود.

برگزاری نمایشگاه عکس سلف و کارگاه های آموزشی از دیگر برنامه های این جشنواره است.

جشنواره عکس سلفی «من و دنیایم» با همکاری کانون فیلم و عکس دانشگاه ولی عصر (عج)، سایت تحلیلی خبری روراستی، اپلیکیشن و وب سایت رفسا برگزار می شود.

برای دریافت فراخوان اینجا را کلیک کنید.

IMG-20160104-WA0000

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان سلفی عکس من و دنیایم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان