گاردین: ایران با ۱۵۰ میلیارد دلار ذخیره ارزی با تحریم‌ها مبارزه می‌کند/ ایران ثابت‌قدم است

  • شناسه خبر: 8492
گاردین: ایران با ۱۵۰ میلیارد دلار ذخیره ارزی با تحریم‌ها مبارزه می‌کند/ ایران ثابت‌قدم است

خانه خشتی: روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی نوشت ایران با ذخائر ارزی خود با تحریم‌ها مبارزه می‌کند و افزود ایران تا کنون از مواضع خود عقب ‌نشینی نکرده است. خانه خشتی به نقل از فارس، روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی به مسئله تحریم‌های ایران پرداخت و در تیتر خود نوشت: «ایران با ۱۵۰ میلیارد دلار […]

خانه » آخرین اخبار » گاردین: ایران با ۱۵۰ میلیارد دلار ذخیره ارزی با تحریم‌ها مبارزه می‌کند/ ایران ثابت‌قدم است

خانه خشتی: روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی نوشت ایران با ذخائر ارزی خود با تحریم‌ها مبارزه می‌کند و افزود ایران تا کنون از مواضع خود عقب ‌نشینی نکرده است.

خانه خشتی به نقل از فارس، روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی به مسئله تحریم‌های ایران پرداخت و در تیتر خود نوشت: «ایران با ۱۵۰ میلیارد دلار ذخیره ارزی با تحریم‌های نفتی مبارزه می‌کند.»

گاردین در این گزارش به نقل سخنان محمو بهمنی، رئیس بانک مرکزی ایران پرداخت که گفته بود: «ما برنامه‌هایی برای مقابله با تحریم‌ها داریم و و با این سیاست‌های کینه‌توزانه مقابله می‌کنیم.»

این روزنامه انگلیسی در بخشی از گزارش خود می‌نویسد: «تا کنون، تحریم‌ها ایران را به امتیازدهی برای برنامه هسته‌ایش وادار نکرده است ـ در واقع ایران خواسته است پیش از متوقف کردن غنی‌سازی اورانیوم این تحریم‌ها متوقف شوند. فرانسه و بریتانیا خبر داده‌اند ممکن است اقدمات سخت‌تری هم به کار گرفته شوند.»

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان