امام جمعه رفسنجان در همایش بزرگداشت حماسه ۹ دیمطرح کرد:

نخبگان و مردم باید نسبت به فتنه جدید هشیار باشند / دشمن بداند ما در داخل رقابت داریم اما رفاقت هم داریم

  • شناسه خبر: 84652
نخبگان و مردم باید نسبت به فتنه جدید هشیار باشند / دشمن بداند ما در داخل رقابت داریم اما رفاقت هم داریم

امام جمعه رفسنجان گفت: فتنه همواره رنگ عوض می کند نخبگان و مردم باید نسبت به فتنه جدید هشیار باشند که ممکن است در آینده فتنه ای نوپا با چهره ای ناشناخته ظهور کند.

خانه » آخرین اخبار » نخبگان و مردم باید نسبت به فتنه جدید هشیار باشند / دشمن بداند ما در داخل رقابت داریم اما رفاقت هم داریم

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در همایش بزرگداشت حماسه  ۹ دی در رفسنجان این روز را روز بصیرت و هوشیاری ملت بزرگ ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: در ظرف مدت ۱۰ ماه در سال ۸۸ اصل ولایت از سوی دشمنان داخلی و بیرونی نشانه رفت و مردم در یوم الله ۹ دی ماه از حریم ولایت دفاع کردند.

وی افزود: اگر امروز از فتنه و عوامل آن یاد می کنیم برای این است که یادمان نرود و غفلت نکنیم چطور در صدر اسلام در کمتر از دو ماه از واقعه غدیر مسیر اصلی ولایت و امامت را تغییر دادند و بسیاری از مردم همراهی کردند اگر ما هم بصیرت نداشته باشیم چنین گرفتاریهایی به سراغمان می آید.۹dey 94 rafsanjan - khaneh kheshti همایش روز بصیرت و بزرگداشت حماسه ۹ دی در رفسنجان (۷)

رمضانی پور با بیان اینکه ۹ دی در تاریخ ایران ماندگار است چون مردم انقلابشان را ماندگار می دانند تصریح کرد: همه ما می دانیم که این کشور دشمنانی دارد که لحظه ای از فکر براندازی آن دریغ نمی کنند، آنها چپ و راست و اصول گرا و اصلاح طلب نمی شناسند و تنها نابودی سرمایه ملی و نیروهای انقلابی ما را می خواهند.

وی به حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ اشاره کرد و بیان داشت: اتاق فکر فتنه ۸۸ در خارج بود و در داخل عده ای آن را همپایی می کردند و سرباز دشمن بودند اینها باید بازگو شود تا دانش آموزان و دانشجویان ما به هوش باشند.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه اگر آن روز به حرف رهبر فرزانه انقلاب گوش فرا میدادند سرمایه ۴۰ میلیون نفری انتخابات به هدر نمی رفت و جنگ قدرت و ریاست شهرت پیدا نمیکرد خاطر نشان کرد: پرونده فتنه گران و عوامل فتنه بسیار سنگین است و پرداختن به آن بسیار زمان می برد.

وی به صورت فهرست وار به بخشی از رفتارهای فتنه گران در حوادث سال ۸۸ از جمله سخنرانی موسوی در روز انتخابات و ادعای پیروزی پیش از موعد، تجمع در مقابل وزارت کشور، لطمه زدن به اموال عمومی و درگیری با نیروی انتظامی در ساعتی که هنوز نتیجه رسمی اعلام نشده بود اشاره کرد.

رمضانی پور همه ی این رفتار ها را هدفمند و کاملا هدایت شده دانست و گفت: تجمعات غیرقانونی در روزهای بعد از انتخابات، نقش آفرینی صدای آمریکا و بی بی سی در کنار هجمه دهها شبکه ماهواره ای معاند جمهوری اسلامی، حمله به مراکز انتظامی پایگاه های بسیج و مراکز دولتی و عمومی در ۲۵ خرداد، ادعای حضور بیش از ۲ میلیون نفر در راهپیمایی روز ۲۵ خرداد و این حضور را نشانه وقوع تقلب دانستن از سوی سران فتنه از دیگر رفتارهای غلط حوادث سال ۸۸ بود.

وی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی در سخنرانی خطبه های نماز جمعه خود در سال ۸۸ به جای حمایت از رهبر حکیم انقلاب و جریان ولایی و حزب اللهی کشور جریان نفاق و فتنه را تقویت کردند و شاهد اغتشاشاتی پس از این سخنرانی بودیم.

رمضانی پور پرونده های ننگین کشته سازی، سردادن شعارعلیه مردم مظلوم فلسطین، تلاش برای اخلال در مراسم ضد استکباری ۱۳ آبان، برهم زدن جو آرام دانشگاه ها در ۱۶ آذر ، اهانت به تصویر امام روح الله(ره) و سکوت فتنه گران نسبت به این اهانت، پایکوبی عوامل فتنه در روز عاشورا و حمایت موسوی از اغتشاشگران روز عاشورا و خداجو خواندن آنها را از دیگر حوادث ننگین در راستای طرح ریزی یک فتنه در سال ۸۸ برشمرد.

امام جمعه رفسنجان در بخش پایانی سخنان خود فتنه را بدترین آسیب برای یک ملت دانست و گفت: اگر کشور بخواهد آرامش داشته باشد و مقاومت مردم پابرجا بماند باید این اندیشه برای همیشه باقی بماند.

وی خاطر نشان کرد: فتنه همواره رنگ عوض می کند نخبگان و مردم باید نسبت به فتنه جدید هشیار باشند که ممکن است در آینده فتنه ای نوپا با چهره ای ناشناخته ظهور کند.

رمضانی پور با بیان اینکه محور امور داخلی و خارجی کشور باید ولایت فقیه باشد تصریح کرد: باید به هشدارهای پیامبر گونه ولی امرمان توجه کنیم و ضمن حفظ روحیه ولایت مداری به شناخت انواع فتنه ها آگاهی پیدا کنیم.

وی همچنین به دو انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در ۷ اسفندماه جاری اشاره کرد و بیان داشت: امیدواریم این انتخابات با حضور حداکثری و البته با بصیرت مردم ایران رقم بخورد.

امام جمعه رفسنجان خطاب به آمریکای جنایتکار، کشورهای غربی مستکبر و گروه ۱+۵ اعلام کرد: ما در داخل رقابت داریم اما رفاقت هم داریم، اختلاف سلیقه داریم اما دوستی داریم ، ما به مانند شما جنگ قدرت نداریم اینجا هر کسی که لیاقت داشته باشد انتخاب و پس از آن رئیس جمهور، نماینده و خبره همه مردم است.

وی افزود: در زمان هر توطئه ای علیه این نظام همه سلایق یکصدا می شوند و در مقابل فتنه متحد هستند.

برچسب ها:
نخبگان و مردم باید نسبت به فتنه جدید هشیار باشند / دشمن بداند ما در داخل رقابت داریم اما رفاقت هم داریم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان