استاد دانشگاه:

فتنه ۸۸ در دشمن امید تازه ای ایجاد کرد / ۹ دی روز اثبات ولایتمداری مردم ایران

  • شناسه خبر: 84584
فتنه ۸۸ در دشمن امید تازه ای ایجاد کرد / ۹ دی روز اثبات ولایتمداری مردم ایران

عضو هیات علمی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: فتنه ۸۸ باعث شد دشمن امید تازه ای پیدا کند و موجب شد تا در سطح بین الملل جمهوری اسلامی جایگاه خود را از دست بدهد و اعتمادی که از سالیان قبل ایجاد شد کمرنگ شود و تحریم های ظالمانه با شدت بیشتری علیه ملت ایران حاکم شود.

خانه » آخرین اخبار » فتنه ۸۸ در دشمن امید تازه ای ایجاد کرد / ۹ دی روز اثبات ولایتمداری مردم ایران

رضا رنجبر کریمی در گفت و گو با “خانه خشتی“، با اشاره به حوادث سال ۸۸ انتخابات این سال را مثال زدنی دانست و اظهار داشت: با حضور ۴۰ میلیون نفر در این انتخابات مردم بار دیگر برگ زرینی را در تاریخ این انقلاب رقم زدند اما عده ای با بحث تقلب در انتخابات این رخداد شیرین و بزرگ را در کام ملت ایران تلخ کردند.

وی افزود: روز به روز که از آن جریان می گذشت افرادی که به عنوان سران فتنه از آنها یاد می شود با دادن بیانیه هایی مختلف جوانان و مردم را تشویق به شرکت در جماعات می کردند که باعث شد تا فضای تاریکی بر جامعه حاکم شود.

رنجبر کریمی حماسه مردم در روز ۹ دی سال ۸۸ اثباتی بر ولایتمداری مردم دانست و گفت: مردم غیور ایران پس از آنکه مشاهده کردند مقام عظمی ولایت و رکن اساسی جامعه مورد هجمه های گوناگون قرار گرفته بار دیگر وفاداریشان به انقلاب اسلامی و طرفداریشان از ولایت فقیه را ثابت کردند و شعار همیشگی ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند را به منثه ظهور نشاندند.

رنجبر کریمی عضو هیئت علمی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان-خانه خشتی

وی تصریح کرد : حضور مردم در نهم دی ماه شیطنت های چند ماه پس از انتخابات را کمرنگ کرد و افرادی را که در فکر توطئه بودند مایوس کرد و تجدیدی میثاق دوباره ای با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری(معظم له) بود.

رنجبر کریمی با بیان اینکه انتخابات ۸۸ و مشارکت حداکثری مردم یک نقطه عطفی بود بر تاریخ انتخابات کشور خاطر نشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب دشمنان اسلام شیطنت های فراوانی کردند تا اثبات کنند به جهانیان که ایرانیان سر سازش ندارند مدافع حقوق انسان های نیستند و حقوق ملت ها را زیر پا میگذارند اما با حضور مردم در عرصه های مختلف به ویژه انتخابات ۸۸ نشان دادند که اینطور نیست.

این استاد دانشگاه به خسارت های فتنه ۸۸ بر بدنه کشور اشاره کرد و گفت: این اتفاقات باعث شد تا دشمنانی که در لانه های خود خیز کرده بودند و ار ملت ایران ناامید شده بودند مجددا بیرون بیاند و وقتی احساس کردند که قرار است در ایران اتفاقاتی بیافتد دشمنی های خود را عیان کرده به ویژه فرقه ضاله بهائیت که جرات ابراز وجود نداشت تا حرفی علیه نظام بزند در فتنه ۸۸ با تمام اصحاب و یاران خودش به میدان آمد.

وی افزود: فتنه ۸۸ باعث شد دشمن امید تازه ای پیدا کند و موجب شد تا در سطح بین الملل جمهوری اسلامی جایگاه خود را از دست بدهد و اعتمادی که از سالیان قبل ایجاد شد کمرنگ شود و تحریم های ظالمانه با شدت بیشتری علیه ملت ایران حاکم شود.

رنجبر کریمی خاطر نشان کرد: پایگاه های علمی دنیا که دانشمندان ما از آنها استفاده می کردند بعد از فتنه ۸۸ تحت شعاع قرار گرفتند و دانشمندان مثل قبل نمی توانستند از داده های علمی آنها استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در هر صورت دشمنان تمام تلاش خود را کردند تا آنجا که می توانستند با فشارهای مختلف از جمله تحریم نفوذ خود را تقویت کنند .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان