نظر رهبر انقلاب درباره ادغام موسسات مالی و بانکی +سند

  • شناسه خبر: 8422
نظر رهبر انقلاب درباره ادغام موسسات مالی و بانکی +سند

مقام معظم رهبری در پاسخ به استفتایی، نظر مبارک خود را در خصوص شرایط صحت ادغام موسسات مالی و بانکی اعلام فرمودند. به گزارش “خانه خشتی” به نقل از باشگاه خبرنگاران، جمعی از سهامداران موسسات مالی و بانکهای کشور در استفتائی از حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری سوال کردند:”با سلام و آرزوی […]

خانه » آخرین اخبار » نظر رهبر انقلاب درباره ادغام موسسات مالی و بانکی +سند

مقام معظم رهبری در پاسخ به استفتایی، نظر مبارک خود را در خصوص شرایط صحت ادغام موسسات مالی و بانکی اعلام فرمودند.
به گزارش “خانه خشتی” به نقل از باشگاه خبرنگاران، جمعی از سهامداران موسسات مالی و بانکهای کشور در استفتائی از حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری سوال کردند:”با سلام و آرزوی طول عمر برای معظم له
اینجانبان جمعی از سهامداران یکی از موسسات مالی قانونی کشور هستیم که این سهام از محل دارایی های قانونی و شرعی و پس اندازهای خانوادگی خود خریداری نموده ایم.
متاسفانه برخی سهامداران اصلی و مدیران این موسسات و بانکها بدون جلب رضایت قانونی مالکان سهام، در حال ادغام نمودن و تغییر ماهیت مجموعه ها هستند.
با توجه به اینکه قرارداد خرید سهام ما دارای اصولی مشخص بوده و با این ادغام عقد مورد توافق دچار خدشه می گردد، خواهشمند است نظر مبارک معظم له را در خصوص اقدام بدون جلب رضایت قانونی مالکان اعلام بفرمایید.
خداوند سایه مبارک شما را بر سر مسلمین و مقلدان مستدام نماید.”

 

معظم له نیز در پاسخ به این استفتا فرمودند «اینگونه امور تابع قوانین و مقررات مربوطه می باشد و اگر بر خلاف قرارداد و رضایت سهامداران باشد، جایز نیست»

برچسب ها:
نظر رهبر انقلاب درباره ادغام موسسات مالی و بانکی +سند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان