بعد از نه هفته رقم خورد؛

شکست خانگی مس رفسنجان در دربی استان

  • شناسه خبر: 84120
شکست خانگی مس رفسنجان در دربی استان

دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال کشور و هفته بیستم این رقابتها برگزار شد و مس رفسنجان در خانه خود مقابل گل گهر سیرجان شکست خورد.

خانه » آخرین اخبار » شکست خانگی مس رفسنجان در دربی استان

به گزارش “خانه خشتی” تیم فوتبال گل گهر سیرجان که هفته ها رنگ پیروزی را به خود ندیده بود دست به کار بزرگی زد و موفق شد مس را در رفسنجان بعد از گذشت نه هفته از شکست ناپذیری این تیم در فصل جاری رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

اسماعیل کیانی در دقیقه ۴۷ و عبدالکریم غراوی در دقیقه ۴۹ برای سیرجانی ها و آرمان اکوان بازیکن گل گهر در دقیقه ۷۳ برای رفسنجانی ها در این دیدار موفق به گلزنی شدند.

با این پیروزی گل گهر ۲۲ امتیازی شد و به رتبه سیزدهم جدول صعود کرد؛ همچنین مس رفسنجان نیز با این شکست و با ۲۵ امتیاز به رتبه دهم جدول سقوط کرد.

بعد از این دیدار شنیده ها از رفسنجان حکایت از آن دارد که میشو کرستیچوویچ سرمربی این تیم خواهان جدایی از جمع نارنجی پوشان رفسنجانی به دلیل مشکلات شخصی شده است.

همچنین مس کرمان دیگر نماینده استان نیز موفق شد در اصفهان گیتی پسند این شهر را با تک گل دقیقه ۳۷ احمدرضا زندروح شکست داد و با ۳۶ امتیاز جایگاه خود را در رتبه سوم جدول حفظ نماید.

مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور سه هفته تعطیل خواهد بود و در نهایت در روز پنج شنبه بیست و چهارم دی ماه و در هفته بیست و یکم این رقابتها مس رفسنجان در بندرعباس مهمان الومینیم این شهر خواهد بود و مس کرمان نیز در خانه خود به مصاف شهرداری اردبیل خواهد رفت، همچنین گل گهر سیرجان دیگر نماینده استان نیز در خانه خود از گیتی پسند اصفهان پذیرایی خواهد کرد.

برچسب ها:
خانه خشتی مس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان