ورود ۳۸ داوطلب از رفسنجان و انار به انتخابات مجلس دهم/ از حضور کاندیدایی که با سلام و صلوات آمد تا فردی که برای بالا بردن تعداد لایک هایش در اینستاگرام ثبت نام کرد

  • شناسه خبر: 84114
ورود ۳۸ داوطلب از رفسنجان و انار به انتخابات مجلس دهم/ از حضور کاندیدایی که با سلام و صلوات آمد تا فردی که برای بالا بردن تعداد لایک هایش در اینستاگرام ثبت نام کرد

ثبت نام از داوطلبین انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی رفسنجان و انار شب گذشته با ورود ۳۶ نفر به پایان رسید.

خانه » آخرین اخبار » ورود ۳۸ داوطلب از رفسنجان و انار به انتخابات مجلس دهم/ از حضور کاندیدایی که با سلام و صلوات آمد تا فردی که برای بالا بردن تعداد لایک هایش در اینستاگرام ثبت نام کرد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، ثبت نام از داوطلبین انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی رفسنجان و انار شب گذشته در حالی به پایان رسید که شاهد حضور چهره های مختلف مردمی و سیاسی در ستاد انتخابات بودیم.

در حوزه انتخابیه رفسنجان جوانان بیشترین آمار کاندیداها را به خود اختصاص داده بودند؛ اکثریت حاضرین قریب به اتفاق در مصاحبه های خود اعلام کردند به صورت مستقل حضور یافته اند؛ حتی برخی دیگر که از چهره های مطرح سیاسی شهرستان بودند، خود را مستقل و بی طرف معرفی کردند.

در آخرین روز ثبت نام شاهد حضور افرادی بودیم که هیئتی ۲۰ الی ۳۰ نفره با خود همراه داشتند و کاندیدای مورد نظرشان را با سلام و صلوات همراه می کردند؛ برخی تنها آمده بودند و همین امر را در بیان مستقل بودن خودشان به عنوان علت عنوان کردند.

برخی حضور در انتخابات را تکلیفی می دانستند که بایستی بر دوششان حمل می کردند و عده ای آمده بودند تا جای خالی بسیاری کمبودها در مجلس را پر کنند؛ حضور افرادی که در کارنامه شخصی و اجرایی شان هیچ مسئولیتی دیده نمی شد نیز از مواردی بود که تعجب جمع حاضر در محل مصاحبه را بر می انگیخت.

اخساس تکلیف تنها هدف عده ای از کاندیداها بود؛ حتی آنان که شاید در رفسنجان نبوده اند و از اوضاع اقتصادی و معیشتی مردمان دیار طلای سبز بی اطلاعند.

نقص مدارک تنها مشکل بسیاری از کاندیداها در محل ثبت نام بود که با ارجاع کاربران حاضر در ستاد انتخابات برطرف و ثبت نام به سرعت انجام می گرفت؛ یکی کارت شناسایی ملی اش را فراموش کرده بود و دیگری در چند دقیقه مانده به پایان زمان ثبت نام بدون هیچ مدرکی در ستاد انتخابات حاضر شده بود.

علی رغم آغاز سراسر سکوت ثبت نام انتخابات مجلس دهم در رفسنجان، روزهای پایانی شاهد حضور گسترده داوطلبین بودیم؛ به طوری که در آخرین روز نام نویسی ۱۸ نفر به ستاد انتخابات واقع در فرمانداری مراجعه و ثبت نام کردند.

جالب ترین بخش ماجرا هنگامی بود که افراد برای انجام مصاحبه در محل نمازخانه مجاور ستاد انتخابات فراخوانده می شدند، اضطراب و استرس برخی از کاندیداها به حدی بود که توان حرف زدن را از آنان گرفته بود، برخی دچار لرزش دست و پا شدند و برخی از حضور در پشت میکروفون و ضبط تصویرشان توسط دوربین فراری بودند.

اعلام برنامه های بسیار از کاندیداها نیز به بعد از گذراندن مرحله اولیه ثبت نامشان موکول شد.

در میان کاندیداهای مجلس دهم فردی هم آمده بود که با ژست های مختلف قصد بالا بردن آمار لایک های خود در اینستاگرام را داشت و طرفداران خود را دوستانش در فضای مجازی عنوان کرد.

روزهای سخت و حساس ثبت نام کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان های رفسنجان و انار سپری شد و از امروز فعالیت هیئت اجرایی و نظارت به منظور بررسی صلاحیت داوطلبین آغاز می شود تا شاهد انتخاباتی پرشور و سالم در هفتم اسفند ماه باشیم.

تهیه و تنظیم: بهناز شریفی

برچسب ها:
انتخابات اینستاگرام خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسن پور

    منظور شما کیست ؟

    حسن پور

    بعضی ها می دانند چه کنند ، در هیاهوی انتخابات ، در شهر بحران آب از آب کره می گیرند ،(بزرگ ترین پروژه آبی جنوب شرق رفسنجان سال آینده به بهره برداری می رسد+عکس ) .

    شهروند

    خیلی جالب بود،دو نفری که خیلی کم سن و سال بودند و تو اینستاگرام عکس گذاشته بودند،سریع عکسهاشون رو پاک کردن،خخ،آخه اینا با چا انگیزه ای شرکت کردن،لایک؟؟؟؟ خخ،باحاله،سایر پستاشونم تو اینستا پاک کردن،خخ

    دلسوخته شهر

    همشهری عزیزشیخ حسین زحمات زیادی برای رفسنجان کشیده است من هیچ وقت با ایشان رای ندادم ولی خوب که فکر می کنم آب بردسیر وخیلی کارهای دیگر را انجام دادندغیر از باند دوم جاده نوق-رفسنجان .که حالاکه خیلی فکر می کنم بعدی ها هم کاری برای این جاده خطرناک نکردند. ولی هیچ وقت توهین نمی کنم

    دلسوخته شهر

    در اطراف کارخانه مس سرچشمه گوسفندان به صورت گله ای می میرندعلت آن سمی است که ناشی از دود این مجتمع است آیا دود سمی این کارخانه به مردم رفسنجان ضرر نمی رساند؟حال اینکه کارمندان ارشد این مجتمع غیر بومی هستند.فقط تعدادی ازکارگران که معمولا هم در معرض خطر هستند رفسنجانی هستنداونهم قراردادی وبعد از مدتی اخراج.آیا حق مردم رفسنجان نیست که حداقل صنایع وکارخانه های فراوری مس را به رفسنجان بدهندوشرکت مس سرمایه آن رابدهد ویا مشارکت کندکه جوانان تحصیل کرده بعدازچند سال زحمت وصرف هزینه ،بیکار وخجالت زده در منزل بهت زده والدین را تماشاکنند.؟؟؟آیا خریدهای مس باید از کرمان ودیگر نقاط انجام می شود حق مردم رفسنجان نیست؟سم وآلایندگی مس گریبان گیر ما رفسنجانی هاست جالب اینکه بودجه تیم فوتبال مس رفسنجان ۳میلیارد،تیم مس کرمان۱۵میلیارد؟؟ انجیرخشک خود رو که با کمترین هزینه به دست می آید۷۰هزار تومان ،پسته با این همه بدبختی وکار طاقت فرسا۲۵هزارتومان ؟؟جاده رفسنجان به نوق که ۵۰سال پیش برای چند دستگاه جیپ اربابی ساخته شده بعد از گذشت ۳۷سال از انقلاب با این ترفیک سنگین بی دریغ جان مردم در اثر تصادف از بین می رود، جدیدا بازی جاده روستایی ودیگر بهانه ها را می آورند جالب اینجاست که برای دریاچه ارومیه که چهارتا غو ومرغابی مهاجر آب بخورند میلیاردها بودجه می دهند وستادوکارگروه تشکیل می دهند.یا در دولت قبل تمام تلاش دولت و وزیر راه آزادراه تهران شمال بودکه ...آ یا جان مردم رفسنجان ونوق پس از این همه تلفات ، مسولین را هیچ تکانی نمی دهد. مشکلات شهرستان رفسنجان وانار ونوق وکشکوییه هم جای تامل دارد. سروران گرامی حال که ثبت نام کردیداگر می توانید کاری برای مردم بکنیدتا آخر مثل مرد بایستیدچون مجلس جای ژست گرفتن نیست جای فعالیت وتلاش است مثل دکتر پور ابراهیمی نه مثل ….واگر برای بازی نخ نمای کنار رفتن به نفع این آن آمده اید زهی خیال باطل این را ازکسانیکه دوره گذشته ثبت نام کرده اندوبه نفع این وآن کنار رفت اند بپرسید ...مردم هوشیارند وخودشان با دقت افراد باصداقت را انتخاب می کنند.و کاری هم به حزب وجناح ندارند. چون حزب فقط حزب علی رهبرفقط سید علی .موفق باشید

    هادی صالح زاده مداح اهل بیت

    شیخ حسین هاشمیان نامش نیست گویا کاندید خبرگان شده است

    رفسنجانی

    مگر جناب عزراییل به ایشان رأی بدهند!!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان